معاون امور حمایت و سلامت کمیته امداد خوزستان گفت: توزیع لوازم گرمایشی با هدف تأمین بخشی از اقلام ضروری نیازمندان انجام می‌شود.

محمدرضا علی پور معاون امور حمایت و سلامت کمیته امداد خوزستان گفت: ۶ هزار دستگاه وسایل گرمایشی شامل بخاری و آبگرمکن با مشارکت نیکوکاران تهیه و بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) با اولویت خانواده‌های ساکن در مناطق محروم و روستایی توزیع گردید.

او می‌گوید: هر ساله با شروع فصل سرد سال تعدادی لوازم گرمایشی به نیازمندان و مددجویان مناطق محروم و سردسیر اهداء می‌شود.

علی پور گفت: در کنار ارائه خدمات اثرگذار با هدف توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت به عنوان مهمترین راهبرد این نهاد، ارائه خدمات فوری به منظور رفع نیاز‌های ضروری آن‌ها از برنامه‌های اولویت دار کمیته امداد است.

خدمات کمیته امداد بر اساس نیاز سنجی انجام شده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود به ویژه بهره گیری از مشارکت‌های مردمی هم افزایی خیران حقیقی و حقوقی به مددجویان تحت حمایت عرضه می‌شود.

در کنار ارائه خدمات اثرگذار در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت به عنوان مهمترین راهبرد این نهاد، ارائه خدمات فوری به منظور رفع نیاز‌های ضروری آن‌ها را از برنامه‌های اولویت دار کمیته امداد است.

خیران می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به دفاتر امداد یا مراکز نیکوکاری با مشارکت ارزشمند خود در تهیه و توزیع اقلام گرمایشی لبخند محبت ومهربانی برلبان نیازمندان بنشانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.