مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد

تدارک ۳۰۰ برنامه و پروژه خدمت رسانی برای نیازمندان استان ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: بیش از ۳۰۰ برنامه و پروژه خدمت رسانی برای ارائه به نیازمندان و مددجویان استان در ایام دهه فجر امسال تدارک دیده شده است.

رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ برنامه و پروژه خدمت رسانی برای ارائه به نیازمندان و مددجویان استان در ایام دهه مبارک فجر امسال تدارک دیده شده است.

وی بیان کرد: این برنامه‌ها که با مشارکت دستگاه‌های عضو این کمیته تدارک دیده شده‌اند شامل تأمین مسکن نیازمندان، اشتغال زایی و کارآفرینی، افتتاح طرح‌های هادی در روستاها، توزیع اقلام جهیزیه در بین زوج‌های جوان، حضور موسسات پزشکی و درمانی در استان و ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان در مناطق محروم استان، واگذاری ادوات کشاورزی و پهباد به مددجویان جویای کار، توزیع سبد‌های معیشتی بین نیازمندان و سایر پروژه‌های محرومیت زدایی در مناطق محروم استان خواهد بود.

وی همچنین دهه فجر را بهترین فرصت برای بیان خدمات نظام به مردم برشمرد و گفت: لازم است در طول دهه فجر خدماتی که در طول سال به مردم ارائه شده است تبیین شود.

در ادامه این نشست اعضای حاضر در این کارگروه گزارش‌هایی از برنامه‌های تدارک دیده شده برای ارائه به نیازمندان و مناطق محروم استان را ارائه دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.