شهردار منطقه یک یزد:

فرهنگسرای بهمن یزد برای نوروز ۱۴۰۲ آماده می‌شود

رسولی گفت: فرهنگسرای بهمن یزد به عنوان طرحی فرامنطقه‌ای تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

سید علیرضا رسولی شهردار منطقه یک یزد به تشریح پروژه‌های آماده بهره برداری تا پایان امسال پرداخت و گفت: عملیات اجرایی فرهنگسرای بهمن به عنوان یک مجموعه فرهنگی و زیرساختی از سال‌های گذشته آغاز شده و در پایان امسال به بهره برداری می‌رسد و غنای فرهنگی شهر میراث جهانی را رنگ و رویی بهتر می‌بخشد.

او افزود: فرهنگسرای بهمن واقع در انتهای بلوار شهید نواب صفوی شمالی برای پیشرفت و آبادانی منطقه که جزء مناطق محروم و کم برخوردار شهر میراث جهانی یزد محسوب می‌شود، ایجاد شده است.

شهردار منطقه یک یزد تصریح کرد: این مجموعه در مساحت ۳۰ هزار متر مربع شامل ساختمان فرهنگسرا با زیربنای ۴۳۰۰ متر مربع، سه زمین ورزشی رو باز، پارک و مسیر دوچرخه سواری است.

رسولی در ادامه با اشاره به طرح‌های ارتقا فضای شهری، گفت: بازپیرایی بوستان دانش در خیابان پانزده خرداد و بوستان بانوان به عنوان بوستان وحدت در امامشهر تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

او همچنین بهره برداری از بلوار شهیدان حاج مهدی، بلوار شهدای امیرآباد و بلوار شادمان در محله کمتر توسعه یافته صدرآباد را از پروژه‌های عمرانی در خصوص احداث معابر عنوان کرد که تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

ایجاد روشنایی بلوار سید محمد کاظم طباطبایی در امامشهر، بلوار شهدای امیرآباد، بلوار شهیدان حاج مهدی و ساماندهی محوطه و میدان دروازه قرآن و بلوار جمهوری به عنوان یک محور ورودی از دیگر پروژه‌هایی بود که تا پایان امسال و به مناسبت دهه مبارک فجر و نوروز ۱۴۰۱ آماده بهره‌برداری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
بلوار شهدای امیرآباد یا خ.تبلیغات اسلامی قبلی را در یابید.
خیلی زشته اینقدر تاخیر در تحویل.
موقع شروع کار تابلو زدید اوایل بهمن 1400 تحویل میدید الان سال 1401 هم داره تموم میشه و کار مونده. دلیلش رو کار نداریم کلا کارهاتون با کندی و فرصت سوزیی زیاد همراهه حتی اگر مالکین هم همکاری نمی کردند باز هم کارهاتون کند انجام شده
آخرین اخبار