اشمیت: بنفیکا با رفتن فرناندز تمام نمی شود/ بازیکنانی می خواهیم که از بودن با ما خوشحال باشد

سرمربی بنفیکا گفت: ما امروز نشان دادیم که بدون انزو فرناندز هم خوب هستیم و می‌توانیم فوتبال خوبی ارائه دهیم.

چلسی موفق شد انزو فرناندز را در دقایق پایانی پنجره نقل و انتقالات زمستانی و با قراردادی به ارزش ۱۲۰ میلیون یورو به خدمت بگیرد.  

آن‌ها از مدت‌ها قبل در پی جذب این بازیکن بودند، اما بنفیکا تمایلی به فروش او نداشت و اشمیت بار‌ها اعلام کرده بود که انزو قرار است تا پایان فصل در این تیم بماند، اما آمادگی چلسی برای پرداخت مبلغ قابل توجه مد نظر این باشگاه پرتغالی باعث شد که او در نهایت راهی استفموردبریج شود.  

اشمیت درباره جدایی این بازیکن به خبرنگاران گفت: «از دست دادن بازیکنی خوب در پنجره زمستانی همیشه دشوار است، اما ما امروز نشان دادیم که بدون او هم خوب هستیم و می‌توانیم فوتبال خوبی ارائه دهیم. بازیکنان کاملا تمرکز داشتند و به دنبال قهرمانی هستند. هدف ما بالا بردن جام قهرمانی است.»

او که از تصمیم انزو عصبانی به نظر می‌رسید اظهار داشت: «بنفیکا بسیار بزرگ‌تر از یک بازیکن است. ما به بازیکنانی نیاز داریم که از بازی در این تیم خوشحال باشند و اشتیاق نشان دهند. اگر بازیکنی تصمیم به جدایی دارد و باشگاهی حاضر است پولش را پرداخت کند، کاری از ما برنمی‌آید. ما این واقعیت را می‌پذیریم و به حرکت ادامه می‌دهیم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار