رونمایی از کتاب جامع شهدای دانشگاه شهید چمران اهواز

کتاب جامع شهدای دانشگاه شهید چمران اهواز با عنوان شاهدان ملکوت روز چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این دانشگاه رونمایی شد.

با حضور  هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان، سیدفردین تقی‌زاده مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و  مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان این وزارت در دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز رونمایی شد.

کتاب شاهدان ملکوت به منظور معرفی شهدای دانشگاه شهید چمران اهواز و به همت  عابدین دهنوری مدیر دفتر شاهد و ایثارگر این دانشگاه گردآوری و تالیف شده است.

در این کتاب علاوه بر رفع اشکال کتاب پیشین معرفی زندگی‌نامه شهدای دانشگاه شهید چمران اهواز، زندگی‌نامه ۶۲ شهید که اطلاعاتی از آنان موجود نبود جمع‌آوری شده و نیز اطلاعات ۲۰ شهید کارمند، و سه شهید هیات ‎علمی این دانشگاه نیز به این کتاب افزوده شده است.

بر این اساس تعداد شهدای دانشگاه از ۴۵ شهید در کتاب قبلی، به ۱۰۷ شهید در کتاب جامع شهدای دانشگاه افزایش یافته است؛ از این تعداد ۸۴ شهید دانشجو، ۲۰ شهید کارمند و سه شهید استاد هستند و شامل سه فصل شهدای دانشجو، شهدای کارمند و شهدای استاد است.

آیین رونمایی از این کتاب در حاشیه برگزاری هفتاد و یکمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور برپاشد. این نشست سراسری از ۱۲ تا ۱۴ بهمن در دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.