جایزه ۵ میلیون روبلی برای سربازان روس که تانک‌های غربی را منهدم کنند

یک شرکت روسی می‌گوید به سربازان روسیه که تانک‌های غرب را در میدان نبرد نابود کنند، ۵ میلیون روبل پاداش خواهد داد.

شرکت روسی «فورس» این هفته اعلام کرده به اولین سربازانی که تانک‌های آبرامز آمریکا یا لئوپارد آلمان را در اوکراین نابود کنند، ۵ میلیون روبل (معادل ۷۲ هزار دلار) نقدی جایزه می‌دهد.

به گزارش رویترز، کرملین از پیشنهاد این شرکت استقبال کرد و گفت که چنین اقدامی باعث می‌شود نیرو‌های روسیه به پیروزی برسند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین می‌گوید سربازان روسیه هر تانک غربی را که به اوکراین تحویل داده شود «می‌سوزانند» و تایید کرد که جوایز تشویقی برای سربازانی که تانک‌ها را منهدم کنند در نظر گرفته شده است.

پسکوف به خبرنگاران گفت: «این امر، گواهی بر اتحاد و تمایل همه برای کمک به بهترین شکل ممکن، در دستیابی به اهداف عملیات ویژه نظامی است.»

او افزود: «در مورد این تانک‌ها، ما قبلاً گفته‌ایم که در میدان جنگ خواهند سوخت. با چنین مشوق‌هایی، فکر می‌کنم علاقه‌مندان بیشتری هم خواهند داشت.»

گفتنی است، اروپا و آمریکا که تاکنون از ارسال تانک به اوکراین خودداری می‌کردند، به تازگی اعلام کرده‌اند که تانک‌های لئوپارد آلمانی و آبرامز آمریکایی را به میدان جنگ خواهند فرستاد. این رخداد که برخی آن را «تغییر دهنده بازی» تعبیر کرده‌اند، ممکن است تنش‌ها را افزایش دهد.

کارشناسان می‌گویند بسیار بعید است تانک‌های ساخت غرب تا چندین ماه به خط مقدم جنگ در شرق و جنوب اوکراین برسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
اگر این جایزه را به سربازان اکراینی بدهند ، خودشان تانکها را نابود می کنند!! خخخخ
آخرین اخبار