هرمزگان در جایگاه یازدهم دو و میدانی دانش آموزی ایستاد

رقابت‌های دو و میدانی دانش آموزی کشور یادواره ۱۷۶ شهید دانش آموز هرمزگان و مدارس زینبیه ثارالله میانه به میزبانی بندرعباس با جایگاه یازدهمی هرمزگان به پایان رسید.

 این مسابقات امروز و در روز پایانی در پیست ورزشگاه خلیج فارس برگزار شد که در نهایت تیم همدان با کسب ۳ طلا و ۱ نقره و ۷۴۳ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت.

همچنین تیم تهران با کسب ۱ طلا، ۱ نقره، ۱ برنز و کسب ۷۰۸ امتیاز در رتبه دوم و تیم گلستان با ۴ طلا، ۱ نقره و کسب ۷۰۵ امتیاز در رتبه سوم جای گرفتند.

تیم دانش آموزی هرمزگان نیز با کسب ۱ مدال برنز در ماده Relay سوئیسی توسط امیرحسین خاکسار، مصطفی تبوراک، محمدامین محمودزاده و محمد باقر دهقان نژاد در رتبه یازدهم قرار گرفت.

نفرات نخست رقابت‌های انفرادی این مسابقات به شرح ذیل است:

در دو ۱۰۰ متر جویا خداپرست از کردستان با ۱۰ ثانیه و ۸۱ صدم ثانیه، دو ۲۰۰ متر سینا نجفی از تهران با ۲۲ ثانیه و ۳۹ صدم ثانیه، در دو ۴۰۰ متر سید محمد سجاد آقایی از خراسان رضوی با ۴۸ ثانیه و ۸۶ صدم ثانیه، دو ۸۰۰ متر محمدحسام مظفری از گلستان با ۱ دقیقه و ۵۴ ثانیه، در دو ۱۵۰۰ متر رضا مصطفی نژاد از لرستان با ۴ دقیقه و ۸ ثانیه و ۲۲ صدم ثانیه و دو ۳۰۰۰ متر یوسف آذریان از کهگیلویه و بویراحمد با ۹ دقیقه و ۱۵ ثانیه و ۵۳ صدم ثانیه در رتبه نخست قرار گرفتند.

همچنین در ماده۱۱۰ متر با مانع و۳۰۰ متر با مانع امیرحسین زندی و یاسین گل محمدی از همدان اول شدند.

در ماده پرش طول نیز امیرمهدی بهادری از کرمان، در پرش سه گام و پرش ارتفاع فرید قرنجیک و حبیب الله حبیبی محموآبادی از گلستان و در پرش با نیزه محمدمهدی زاهدی از خوزستان نفرات برتر شناخته شدند.

اما در ماده پرتاب وزنه، پرتاب نیزه و پرتاب دیسک، محمدحسین سزاوار از لرستان، فرید قرنجیک از گلستان و عباس محراب پور از کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه نخست ایستادند.

در بخش گروهی Relay سوئیسی نیز تیم همدان در رتبه نخست قرار گرفت.

این دوره از رقابت‌ها با شرکت بیش از هزار دانش آموز در دو رشته فوتسال و دو و میدانی تا ۲۳ بهمن ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.