هلال‌احمر استان سمنان به ۲۳۷ گرفتار برف و کولاک امدادرسانی کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: امدادگران هلال احمر استان به ۲۳۶ نفر گرفتار در برف و کولاک طی ۷۲ ساعت گذشته خدمات‌رسانی کردند.

مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بیان کرد: ۱۲ تیم عملیاتی با ۱۰ دستگاه خودرو عملیاتی در هفته جاری به حوادث استان سمنان رسیدگی کردند.

وی خاطر نشان کرد: از دهم تا دوازدهم بهمن در مجموع امدادگران هلال احمر به ۳۰۹ آسیب دیده خدمات ارایه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اظهار کرد: امدادگران هلال احمر استان در ۱۰ حادثه گزارش شده شامل سه مورد برف و کولاک، ۶ مورد جاده‌ای و یک مورد کوهستان از دهم تا دوازدهم بهمن در کوتاهترین زمان به محل حادثه اعزام شدند و امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: نیرو‌های هلال‌احمر استان سمنان از زمان گزارش حادثه به طور میانگین در زمانی حدود ۱۳ دقیقه و ۵۱ ثانیه خود را به محل حادثه رساندند.

محمدخانی اضافه کرد: دوره آموزشی تخصصی اقدامات پیش بیمارستانی، آموزش تخصصی جست‌وجو و نجات در حوادث حمل و نقل جاده‌ای و دوره آموزش جست و جو و نجات کوهستان به منظور مرور آموزش‌ها و آماده سازی امدادگران در زمان‌های مختلف برگزار شد و نیرو‌های امدادرسان در آماده‌باش هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: این جمعیت همواره برای امدادرسانی در حوادث جاده‌ای و حوادث غیرمترقبه از جمله سیل، مفقودی، برف و کولاک آمادگی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.