کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی- زاگرب

حسن یزدانی مقتدرانه قهرمان شد/ ۲ طلا و یک نقره در روز نخست برای ایران

حسن یزدانی به مدال طلای وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد، جام اوپن زاگرب رسید.

رقابت‌های رده بندی و فینال روز نخست کشتی آزاد جام اوپن زاگرب و رنکینگ اتحادیه جهانی امشب (چهارشنبه) در شهر زاگرب کشور کرواسی برگزار شد که حسن یزدانی صاحب مدال طلای وزن ۸۶ کیلوگرم شد.

در جریان روز نخست رقابت‌های رنکینگ کشتی آزاد، حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک با نمایشی قاطع و با کسب ۴ پیروزی متوالی و شکست تمامی حریفان با امتیاز عالی، طلایی شد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر سباستین جزیرزانسکی از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر ابوبکر آباکاروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مارک هال از آمریکا را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی مقابل هایاتو ایشیگورو از ژاپن با نتیجه ۱۳ بر ۲ بر برتری رسید و طلایی شد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم رضا اطری در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۳ شوتا فارتنادزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل گامزاتگادجی خالیدوف از مجارستان با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و به دیدار فینال اطری در دیدار فینال با نتیجه ۱۱ بر ۳ و ضربه فنی نارانخو نارمانداخ دارنده مدال برنز جهان از مغولستان را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۱ کوجیرو شیگا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر صفر تایموراز سالکازانوف دارنده مدال نقره جهان از اسلواکی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. امامی در این مرحله مقابل جوزف لاوالی از آمریکا با نتیجه ۷ بر ۳ شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل فضلی اریلماز از ترکیه با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت و به دیدار فینال رسید. وی در دیدار فینال با با نتیجه ۳ بر ۳ مغلوب جیسون نولف از آمریکا شد و به مدال نقره رسید.

فردا نیز در رقابت‌های روز دوم، علی سوادکوهی در وزن ۷۹ کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۰:۲۰ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
دم حسن آقا گرم♥️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
دمشون گرم دیشب از خوشحالی انقدر جیغ زدیم نزدیک بود همسایه بیاد در خونه ...ماشاالله به غیرت ایرانی
-
ناشناس
۰۸:۲۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
جویبار عشق است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
دردو بلات بخور تو سر هرچی بی غیرت و وطن فروش داش حسن
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۸:۰۲ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
حسن عشق ناب یزدانی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۹ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
ماشالا ایران
انشالا همیشه بدرخشید
آخرین اخبار