رئیس کمیته امداد مطرح کرد؛

تحویل بیش از ۳۰ هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد

بختیاری گفت: در نیمه اسفند امسال بیش از ۳۰ هزار منزل مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تحویل می‌شود.

سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه یکی اهداف و وظایف کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی و رسیدن به خودکفایی و درآمد پایدار است، گفت: جشن خودکفایی را در سال گذشته و امسال برگزار کردیم و سال آینده نیز یکی از برنامه‌های اصلی ماست.

بختیاری درباره بودجه کمیته امداد در سال ۱۴۰۲ گفت: بودجه کمیته امداد برای سال آینده که در کمیسیون اجتماعی مورد تصویب قرار گرفت و در انتظار تصویب در کمیسیون تلفیق است، برای حوزه اشتغال و مستمری رشد خوبی پیش بینی شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به برنامه ریزی کمیته برای اشتغالزایی گفت: امسال برای کمیته امداد ایجاد ۵۰۰ هزار شغل پیش بینی شده است که از این میزان تاکنون ۳۲۰ هزار اشتغال ایجاد و بالغ بر ۱۸ هزار میلیارد تومان جذب شده است.

وی ادامه داد: در صورت همراهی بانک ها، امیدواریم تا پایان سال اشتغال به میزان پیش بینی شده ۵۰۰ هزار مورد برسد؛ امسال حجم تسهیلات بانکی برای اشتغال مددجویان حدود ٢٥ هزار میلیارد تومان است.

بختیاری در مورد صندوق ضمانت و اشتغال نیز گفت: مراحل قانونی این صندوق طی و اساسنامه هم تصویب و دولت هم تایید کرد.

رئیس کمیته امداد اظهار داشت: هیات مدیره صندوق را به بانک مرکزی معرفی کرده ایم و به محض اعلام نظر، احکام را صادر می کنیم و در سال جاری صندوق را فعال خواهیم کرد.

وی در خصوص مسکن مددجویی گفت: در نیمه اسفند امسال بیش از ۳۰ هزار منزل مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تحویل می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار