معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان گفت: شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تشکیل می‌شود.

 ابراهیم بهروج معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان در جلسه کمیته مساجد استان لرستان با اشاره به اهمیت هم افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی، گفت: همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی جهت احیای کارکرد‌های مسجد محور ضروری است.

معاون فرهنگی، علمی و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با اشاره به توطئه‌های دشمنان، افزود: مسجد سنگر مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

او با اشاره به برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان در حوزه مساجد، افزود: ایجاد شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

بهروج ادامه داد: تشکیل شوار‌های امر به معروف و نهی از منکر در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌تواند نقش مهمی در رونق فعالیت‌های فرهنگی مسجد محور و جلوگیری از بی‌تفاوتی در جامعه داشته باشد.

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان همچنین با اشاره به اهمیت بیان دستاورد‌های انقلاب و بصیرت افزایی در مساجد، اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر جهت اجرای طرح ١٠ شب ١٠ کمیته مساجد دهه فجر با رویکرد بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی و ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر و تبیین طرح جامع عفاف و حجاب آمادگی دارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.