راهداران اصفهان مشغول بازگشایی راه ارتباطی ۱۲۰ روستا

تلاش راهداران اصفهان برای بازگشایی راه ارتباطی ۱۲۰ روستای مناطق غرب و جنوب استان ادامه دارد.

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تلاش راهداران برای بازگشایی و برف روبی راه‌های ارتباطی ۱۲۰ روستای مناطق غرب و جنوب استان که به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شده بود ادامه دارد.

منصور شیشه فروش افزود: هم اکنون ارتباط مخابراتی و صدا و سیمای شهر‌های بیده و کمه و ۵۰ روستا در بخش‌های پادنا و پادنای علیای شهرستان سمیرم با جمعیت بیش از ۲۸ هزار نفر جمعیت قطع است.

او با بیان اینکه با فعالیت سامانه بارشی اخیر در برخی مناطق غرب و جنوب و شمال استان ۳۰ تا ۱۰۰ سانتیمتر برف باریده گفت: ۷۵۰  نیرو‌ی راهداری با پشتیبانی ۵۵۰ دستگاه ماشین آلات و ۲۰۰ دستگاه تجهیزات مشغول برف روبی در ۳۰۰۰ کیلومتر از راه‌ها هستند؛ ضمن اینکه ۳۰ تیم از شهرداری‌ها نیز در برای بازگشایی معابر شهر‌های مناطق غرب و جنوب و شمال استان اقدام کرده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از کمک رسانی اداره راهداری و برخی شهرداری‌های استان برای برف روبی و بازگشایی راه‌های ارتباطی استان چهار محال و بختیاری هم خبر داد و گفت: ۵ گروه برف روبی به همراه تجهیزات، سه دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه بلدوزر، ۴ دستگاه کامیون و ۴ دستگاه برف روب به استان چهار محال و بختیاری اعزام شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.