مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۱ میلیارد تومان کمک مردمی از طریق مراکز نیکوکاری استان جمع آوری شده است.

روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه کمک‌های مردمی مراکز نیکوکاری استان به ۱۲۱ میلیارد تومان رسید، گفت: این مراکز یکی از الگوهای مردمی شدن خدمت رسانی به نیازمندان است که کیفی سازی، تقویت و توجه به آنها در اولویت های کمیته امداد استان زنجان قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸۰ مرکز نیکوکاری در استان زنجان فعالیت می کند، اضافه کرد: این مراکز به صورت کاملاً داوطلبانه و مردمی ایجاد شده و با بهره گیری از ظرفیت های مردم به صورت محله مبنا و تخصصی در حوزه ترویج فرهنگ خیر و احسان و خدمت رسانی به اقشار نیازمند فعالیت دارد.

این مسئول با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت های مردمی راهبرد اصلی این نهاد است، ادامه داد: بر اساس آمار موجود ۵۲ درصد از مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان توسط مراکز نیکوکاری محقق شده است.

صالحی با بیان اینکه در کنار توجه به وضعیت معیشتی مددجویان تحت حمایت توجه به ابعاد مختلف توانمندسازی آنها به ویژه در حوزه فکری و فرهنگی از اولویت های مهم این نهاد است، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین رویکردهای کمیته امداد استان زنجان ارتقای سطح باورهای دینی و اعتقادی خانواده های تحت حمایت و زمینه سازی برای اعزام مددجویان و سایر اقشار نیازمند به اماکن زیارتی و متبرکه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.