هفتمین همایش چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان، نکوداشت حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جوادی با پیام آیت الله مظاهری برگزار شد.

رئیس حوزه علمیه اصفهان در پیامی به هفتمین همایش چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان با قدردانی از اهتمام برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان همایش، نوشته است: به شخصیّت گرانقدری که این نشست، در تکریم و نکوداشت از ایشان برپا شده است اداءِ احترام می‌نمایم. عالم بزرگواری که علاوه بر مراتب علمی و عملی حائز شرافت «ابوالشّهید» بوده و فرزند عزیزشان را در راه خداوند و برای احیاءِ ارزش‌های الهی در دفاع مقدّس، به اسلام و قرآن اهداء نموده‌اند.


آیت الله مظاهری در ادامه پیام آورده است: ویژگی ممتاز این عالم وارسته، مردمی بودن و ارتباط وثیق ایشان با مردم و حضور اجتماعیِ مفید و راهگشا در تبلیغ و ترویج دین و ارشاد و دستگیری متدیّنین است که در طیّ سال‌ها و دهه‌های متمادی به‌ویژه در منطقه غرب اصفهان، مایه خیر کثیر و منشأ برکات فراوان و موجب حفظ و ارتقاءِ موقعیّت دینی و مذهبی آن منطقه بوده است

همایش تجلیل از شخصیت اخلاقی و عرفانی حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جوادی به عنوان هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان، امروز ۱۳ بهمن در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

 

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان هم در پیامی به این همایش با بیان اینکه ارادت و احترام مردم به این عالم وارسته برخاسته از یک عمر زندگی آبرومندانه و زاهدانه است آورده است: آیت الله جوادی دوست و همنشین دیرین اینجانب هستند که در دوران مجالست ایشان را عالمی عامل و برخوردار از سوابق حسنه یافته‌ام که به حمدالله از وجاهت مردمی برخوردارند و محل رجوع مردم منطقه‌اند و در تقید به آداب شرع، تقید و جهدی بلیغ دارند. ارادت قلبی ایشان به حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری و اعتقاد و صادقانه شن به انقلاب اسلامی همواره ادامه داشته است و در این راه از بذل عزیزترین نعمت‌های الهی که فرزند است دریغ نورزیده‌اند.


رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که حجت الاسلام والمسلمین جوادی پدر دو شهید است، گفت: جایگاه علمی، بیشترین حضور و اثرگذاری در منطقه تبلیغی، احداث چند مسجد، اقدامات اجتماعی مؤثر، احداث مدرسه و... در کارنامه فعالیتی این عالم دیده می‌شود.
حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان افزود: کتاب زندگی نامه و خاطرات هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان دیروز منتشر شد.

در سال‌های گذشته از حجج اسلام مهدی مظاهری، غلامحسین فیروزیان، یدالله رحیمیان، علی عبودیت، احمد فقیهی و سید حسن مهاجر به عنوان چهره ماندگار تبلیغی و پیشکسوت تبلیغی تجلیل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.