تهیه بسته فرهنگی گردشگری رمضانیه ویژه ایام نوروز در یزد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: برنامه‌های فرهنگی استان در نوروز ۱۴۰۲ برای رونق گردشگری با پس‌زمینه رمضانیه تهیه می‌شود.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: یزد دیار دارالعلم و دارالعباده است که خصوصیات فرهنگی خاص خود را دارد و امسال با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان لازم است برنامه‌ریزی شود تا هم گردشگری رونق داشته باشد و هم اصالت فرهنگی مردمان دارالعباده حفظ و منتقل شود. 

او با اشاره به تهیه بسته فرهنگی گردشگری رمضانیه ویژه ایام نوروز ۱۴۰۲ در یزد افزود: برنامه‌های فرهنگی استان در نوروز ۱۴۰۲ برای رونق گردشگری با پس‌زمینه رمضانیه و با توجه به ملاحظات فرهنگی و دینی با اقدامات خلاقانه، نو و مبتکرانه تهیه می‌شود.

احمد آخوندی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد با اشاره به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن در نوروز ۱۴۰۲ گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال سفر‌های نوروزی از ۲۵ اسفند آغاز شود و با توجه به تقارن ایام عید نوروز با ماه مبارک رمضان باید برنامه‌ریزی خاصی انجام گیرد و با لحاظ کردن موازین دینی و فرهنگی بتوانیم از گردشگری نیز حمایت کنیم.

او ادامه داد: مردم یزد تاکنون نشان داده‌اند تقارن مناسبت‌های ملی و مذهبی را خوب مدیریت می‌کنند و در سال‌های گذشته این مسئله در تقارن ایام نوروز و ماه محرم به اثبات رسیده است.

 آخوندی تأکید کرد: امسال هم باید با برنامه‌ریزی مناسب و خوب هم از ظرفیت‌های گردشگری استان استفاده شود و هم فرهنگ مردم دارالعباده یزد به گردشگران منتقل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار