انجام عملیات برفروبی بیش از هزار و ۶۰۰ کیلومتر باند جاده در استان کرمانشاه

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از عملیات برفروبی بیش از هزار و ۶۰۰ کیلومتر باند جاده در استان خبر داد و گفت : عمده این عملیات برفروبی در جاده‌های فرعی و راه‌های روستایی استان انجام شد.

علی سلیمی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : باوجود بارش برف در حال حاضر تردد در تمام محور‌های اصلی و شریانی برقرار بوده و تمام جاده‌های روستایی و فرعی استان کرمانشاه باز است.

وی گفت: یک هزار و ۶۸۴ کیلومتر باند عملیات برف‌روبی در محور‌های روستایی انجام شده و ۹۹۵ تن شن و نمک برای جلوگیری از یخ زدگی در سطح راه‌های روستایی استان مورد استفاده قرار گرفته است.

سلیمی افزود: در جریان این عملیات برف‌روبی در محور‌های روستایی، ۶۲ مقطع ریزش برداری انجام و به ۵۱ خودرو امداد رسانی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اضافه کرد: در این عملیات، ۱۰۶ دستگاه ماشین آلات راهداری با ۱۴۱ نیرو برای برف‌روبی محور‌های روستایی به کارگیری شد.

سلیمی بیان داشت: در حال حاضر ۴۶ اکیپ راهداری در استان کرمانشاه در حال آماده باش است تا هر زمان لازم باشد برای انجام عملیات برف‌روبی در محور‌های مواصلاتی استان اعزام شوند.

با بیان اینکه همشهریان از سفر‌های غیرضروری پرهیز نمایند، افزود: در صورت انجام سفر‌های جاده‌ای حتماً در تماس با ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و تجهیزات ایمنی و لباس گرم همراه داشته باشند و سرعت مطمئنه را رعایت نمایند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.