جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه مسیر خود را ادامه می‌دهد

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه سر پا بوده و مسیر خود را ادامه می‌دهد.

آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های نماز جمعه ساری، گفت: دشمن همواره درصدد تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۴ سال گذشته بوده و هست اما نظام جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه سر پا بوده و مسیر خود را ادامه می‌دهد.

او افزود: اعلام می‌کنیم نه تنها نظام جمهوری اسلامی رفتنی نیست بلکه به طور یقین شاهد فروپاشی نظام سلطه غربی و رژیم صهیونیستی غاصب خواهیم بود.

آیت الله محمدی لائینی با بیان این که انقلاب اسلامی رژیم گذشته را به هلاکت و مستضعفان را به خلافت رساند، گفت: باید متوجه باشیم طبق سوره قرآن مجید، خدا نیز کسانی که به قدرت رسیده اند را رصد و نظارت می‌کند که آیا در خدمت مردم هستند یا نه؟

او افزود: انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته نشان داده که عملکرد موفقی داشته است و همچنان کم و کاستی‌های به حقی وجود دارد که باید صدای گلایه و اعتراض مردم رای برای بسیاری از ضعف‌ها شنید و در رفع آن تلاش کرد.

خطیب جمعه ساری گفت: همه مسوولان در این نظام باید به زیرساخت‌های مورد نیاز کشور با هدف ایجاد رفاه مردم توجه کنند.

او به آمادگی مساجد مازندران برای برگزاری باشکوه مراسم معنوی اعتکاف اشاره کرد و افزود: امروز به روز فناوری فضایی نیز نامگذاری شده است که ایران در این بخش پیشرفت‌های خوب و قابل توجهی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار