در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کار فرهنگی را نمی‌توان تحریم کرد

تهیه‌ کننده فیلم سرهنگ ثریا، در مورد مشکلات موجود برای ساخت این فیلم و تحریم نشدن کار فرهنگی توضیحاتی داد.

جلیل شعبانی، تهیه کننده فیلم سرهنگ ثریا، در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد چالش‌های ساخت این فیلم بیان کرد: حدود دو ماه فیلمبرداری فیلم طول کشید و به مدت دو ماه، پیش تولید داشتیم و چالش ما این بود که هیچ لوکیشنی وجود خارجی نداشت و ما مجبور بودیم که از صفر تا صد لوکیشن را بنا کنیم و همین موضوع، مشکلاتی را به همراه داشت. 

او گفت: این که بتوانیم زمین مناسب برای ساخت لوکیشن فراهم کرده  و ارگان‌های ذی ربط را متقاعد کنیم تا با ما همکاری کنند و اجازه دهند و زمین را برای ساخت دکور در اختیار ما بگذارند، چالش‌های پیش روی ما بودند؛ به طوری که به ناچار به جاده‌های اطراف قم در شهرک دفاع مقدس رفتیم و در آن جا مستقر شدیم. 

تهیه کننده فیلم سرهنگ ثریا ادامه داد: با مشکلات فراوان توانستیم دکور را در شهرک دفاع مقدس بنا کنیم و به گفته خانواده‌هایی که در آن جا حضور داشتند و دکور ما را دیدند، دکوری که بنا کردیم خیلی نزدیک به واقعیت بود.

شعبانی درمورد ارزیابی خود از جشنواره فیلم فجر امسال،گفت: به نظرم، حال و هوای جشنواره خوب است و کار فرهنگی را نمی‌توان تحریم کرد و همیشه و در هر شرایطی، باید فیلم بسازیم چراکه شغل ما فیلمسازی است.

او در مورد موفقیت فیلم خود در اکران عمومی افزود: سرهنگ ثریا در اکران عمومی حتماً موفق خواهد بود. چون یک ملودرام خانوادگی و رابطه مادر - پسری در فیلم ما شکل گرفته است و قصه جذابی دارد که امیدوارم مخاطبان ببینند و لذت ببرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار