بهره برداری و شروع عملیات اجرایی ۶ طرح خدماتی آموزشی در دانشگاه کاشان

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان از ۶ طرح خدماتی، آموزشی، ورزشی و رفاهی در دانشگاه کاشان بهره برداری و عملیات اجرایی آن شروع شد.

جمشیدزاده مدیر فنی و طرح‌های عمرانی دانشگاه کاشان، سالن غذاخوری دانشجویی را از جمله طرح‌های خدماتی آموزشی دانشگاه کاشان عنوان کرد و گفت: برای ساخت این سالن غذاخوری دانشجویی با زیربنای ۳۷۰ متر مربع اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

جمشیدزاده افزود: بهسازی سالن ورزشی چند منظوره بانوان ریحانه با زیربنای ۴۵۰ متر مربع از دیگر طرح هاست که با نصب کف پوش، ضربه گیر داخل سالن و آماده سازی محوطه بیرون شامل تسطیح محوطه این سالن با هزینه دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال آماده سازی شده است.

مدیر فنی و طرح‌های عمرانی دانشگاه کاشان بهره برداری از مرکز آزفا" مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان " را از دیگر طرح‌ها عنوان کرد و گفت: این مرکز با دو کلاس با زیربنای ۲۰۰ متر مربع و با اعتباری بیش از یک میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

او عملیات ساخت پروژه مرکز مشاوره و درمانگاه دانشگاه را از دیگر طرح‌ها دانست و افزود: این طرح نیز از محل کمک‌های خیران و اعتبارات ملی در سال ۱۳۹۴ کلید خورد و سفت کاری آن با اعتباری در حدود ۲۰ میلیارد ریال انجام شده است که برای تکمیل این طرح به ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیر فنی و طرح‌های عمرانی دانشگاه کاشان گفت: در راستای جوان سازی جمعیت کلنگ احداث خوابگاه متاهلان دانشگاه نیز با زیربنای یک هزار و ۱۰۰ متر مربع و با ۱۹ واحد به زمین زده شد که این ساختمان با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال به صورت مشارکتی خیران و دانشگاه ساخته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.