ورود نخستین محموله کمک‌های شهرداری تهران به خوی

نخستین محموله کمک های شهرداری و سازمان مدیریت بحران شهر تهران به شهرستان خوی رسید.

مجید آرون از ورود نخستین محموله کمک‌های شهرداری تهران و سازمان مدیریت بحران شهر تهران به شهرستان خوی خبر داد و گفت: ۶۰ چشمه از سرویس‌های بهداشتی سیار در قالب ۳ کانتینر از ۱۵۰ چشمه سرویس بهداشتی ارسالی از سوی شهرداری و سازمان مدیریت بحران شهر تهران به شهرداری خوی رسیده و مابقی در مسیر اعزام به شهرستان خوی هستند. در این تحویل سرویس‌های بهداشتی پرتابلی با توجه به اهمیت موضوعات بهداشتی در مناطق زلزله‌زده و رفع مشکلات شهروندان ساکن در اسکان اضطراری جهت توزیع تحویل نماینده شهرداری خوی شد. 

آرون افزود: حدود ۴۲۰ تخته پتو و ۱۱۰ تخته چادر نیز از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تامین و به مناطق زلزله زده خوی ارسال شده است.

در ادامه این نشست، مرتضی شهسوار رئیس شورای اسلامی شهر خوی از اقدامات شهرداری تهران مبنی بر ارسال تجهیزات و خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان خوی تقدیر کرد.

در ادامه معاون آمادگی وعملیات و هیات اعزامی سازمان مدیریت بحران تهران و همچنین مدیران شهری خوی از نقاط آسیب دیده ناشی از زلزله بازدید کردند و در این بازدید دلیل اصلی ریزش آوار در زلزله خوی، عدم رعایت اصول مهندسی و ساخت وساز‌های غیر مجاز در محدوده خارج از بافت شهری عنوان شد.

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران که برای بازدید از مناطق زلزله زده خوی و ارسال کمک‌های شهرداری به این شهر سفر کرده است، در دیدار با شهردار خوی از آمادگی مدیریت بحران شهر تهران جهت انتقال تجربیات خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار