۴۲۴ مسکن روستایی در میامی احداث شد

فرماندار میامی با بیان اینکه در این شهرستان ۴۲۴ مسکن روستایی احداث شد، گفت: ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض برای ساخت این خانه‌ها پرداخت شده است.

آشوری در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های دهه فجر شهرستان میامی به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه زمین مورد نیاز برای مسکن ملی مردم در این شهرستان تأمین شده است، بیان کرد: ۱۳۷ متقاضی مسکن ملی در این شهرستان ثبت نام خود را کامل کردند.

وی با بیان اینکه در میامی همچنین ۴۲۴ مسکن روستایی با ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض احداث شده است، افزود: رشد ۶۰ درصدی خرید گندم و پرداخت تمام مطالبات در میامی از دیگر اقداماتی است که دولت در سال جاری در دستور کار قرار داده است.

تعهد اشتغال میامی

فرماندار میامی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۱۴۰ درصد از تعهد اشتغال در شهرستان محقق شده است، گفت: در دهه فجر سال جاری ۱۰۹ پروژه با ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان میامی به بهره برداری خواهد رسید.

آشوری با بیان اینکه امروز به صورت متمرکز شاهد افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی با حضور مسئولان استانی هستیم، گفت: ۱۰۳ پروژه عمرانی با ۸۲ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در این ایام همچنین شش پروژه اقتصادی نیز در میامی به بهره برداری می‌رسد، افزود: ۴۷ میلیارد تومان برای این طرح‌ها هزینه شده است.

فرماندار میامی همچنین خواستار ارائه گزارش عملکرد از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شد و گفت: مسئولان دهه فجر را فرصتی بدانند برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به خصوص در مناطق محروم میامی و کارهایی که از سوی دولت صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.