آیین سنتی جشن روستایی در روستای گل گل آبدانان در چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این آئین مردمی که جمعی از مدیران استان و شهرستان نیز حضور داشتند، مردم روستا‌های و چکبود علیا و سفلی، ژیور، ش پله، گل گل بالا و پایین با اجرای بازی‌های محلی اسب دوانی، رقص سنتی، طناب کشی، دال پلان، رقص چوب، اجرای موسیقی سنتی، قرائت شعر، بیان خاطره، اجرای سرود و فوتبال محله چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی را گرامی داشته و با آرمان‌های حضرت امام راحل و شهیدان همیشه جاوید تاریخ تجدید پیمان کردند.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان ایلام در سخنانی گفت: به اقرار دشمنان، امروز جمهوری اسلامی در اوج قله‌های عزت و اقتدار جهان قرار دارد بطوریکه نام و آوازه ملت ما در راس افکار عمومی عالم، چون نور می‌درخشد.

حجت الاسلام بازیار افزود: نام شهدای آبدانان بخصوص سرداران شهید صارم طهماسبی و محمد کرمی و شهید داریوش رضائی نژاد، چون ستاره درخشان در آسمان عشق و ایثار در جولان می‌باشند.

یدالله حاتمی فرماندار آبدانان نیز در این مراسم از احداث پمپ بنزین در سرابباغ خبر داد و گفت: به میمنت دهه فجر انقلاب اسلامی امسال ۸ طرح اقتصادی، اجتماعی. فرهنگی و معیشتی با ۲۴ میلیارد تومان اعتبار در بخش سراباغ به بهره برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.