انتقال جسد مرحوم کوهنورد مفقود شده به کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : جسد مرحوم «ایرج محمدی» کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات «پُرآو» کرمانشاه روز شنبه با تلاش نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر توسط بالگرد منتقل شد.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : پس از انجام جلسات کارشناسی و بررسی وضعیت آب و هوایی منطقه و کوه پراو تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر به منظور انتقال پیکر کوهنورد فقید به ارتفاعات کوه پراو اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اضافه کرد: یک تیم پنج نفره توسط بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر ساعاتی پیش به ارتفاعات کوه پراو اعزام شدند و عملیات انتقال پیکر به فرودگاه اشرفی اصفهانی شهر کرمانشاه به پایان رسید.

وی از اصحاب رسانه و پایگاه‌های خبری که در این مدت با درایت، صبوری و نظرات کارشناسی در امر اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر را یاری کردند تقدیر کرد و از عموم مردم خواست تا در مواقع حوادث و بحران‌ها تنها از مراجع ذیصلاح و رسانه‌های رسمی اخبار و اطلاعات را دریافت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: این کوهنورد فقید روز هفتم بهمن ماه امسال در ارتفاعات کوه «پُرآو» کرمانشاه به همراه گروه کوهنوردی دچار حادثه شد و بلافاصله تیم‌های امدادی هلال احمر جهت امداد و نجات عازم محل حادثه شدند.

محمدی با بیان اینکه فرد حادثه دیده به دلیل سقوط از ارتفاع ۳۵ تا ۴۰ متری جان خود را متاسفانه از دست داده بود افزود: تیم‌های امداد و نجات هلال احمر روز نهم بهمن ماه جسد این کوهنورد را پیدا کردند، اما به دلیل شرایط بدی جوی و بارش شدید برف و کولاک امکان پرواز بالگرد برای انتقال جسد وجود نداشت و از این رو از طریق زمینی عملیات ادامه یافت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار