بهره برداری از ۳۱۰ طرح عمران روستایی در زنجان

بهره برداری از ۳۱۰ طرح عمران روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۷۷ میلیارد تومان همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه فجر در استان زنجان آغاز شد.

بهره برداری از ۳۱۰ طرح عمران روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۷۷ میلیارد بهره برداری از ۳۱۰ طرح عمران روستایی تومان همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه فجر در استان زنجان آغاز شد.

مدیر کل امور روستایی استاندار زنجان صبح امروزدر مراسم افتتاح طرح‌های عمران روستایی که با حضور نماینده ولی فقیه دراستان، استاندار زنجان وجمعی از مسئولان و مردم که در روستای یامچی زنجان برگزار شد، گفت: اعتبارات عمران روستایی بالغ بر ۴۹۸ میلیارد تومان اعتبار به حساب دهیاری‌های استان زنجان واریز شده است که از آغاز فعالیت دولت سیزدهم نسبت به دوره‌های قبل چهار برابر شده است.

بیگدلی با بیان اینکه، امسال ۲۴ دستگاه ماشین آلات مورد نیاز در روستاها، تامین شده است، افزود: ۱۰ دستگاه در هفته دولت تحویل دهیاری‌ها شد و ۱۳ دستگاه هم شامل نیسان، تراکتور و کامیون حمل مکانیزه زباله، امروز واگذار شد و ۶ دستگاه دیگر نیز طی روز‌های آینده تحویل می‌شود.

مدیرکل امور روستایی استانداری تصریح کرد: ۴۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین روستایی نیز از محل تسهیلات پست‌بانک، اعطاء خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با همکاری بنیاد مسکن در چهار بخش در روستا‌ها امور عمرانی انجام شده و بیش از یک میلیون مترمربع آسفالت ریزی، بالای ۳۰۰ کیلومتر جدول گذاری، و ۴۰ هزار مترمربع سنگ‌فرش از جمله این اقدامات در بخش روستایی استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.