تجلیل از بازنشستگان صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی

در مراسمی به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) روز پدر و دهه فجر از بازنشستگان صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی تجلیل شد.

دکتر رضایی مدیرکل صداوسیمای مرکز آذر بایجان شرقی در این مراسم با اشاره به اینکه حضرت امام علی (ع) انسانی کامل و ابرمردی بودند که زندگی و سیره زندگانی آن حضرت باید الگوی ما باشد گفت:شجاعت، مردانگی، عدالت و نمونه همسری مهربان برای حضرت فاطمه (س) از ویژگی‌های بارز حضرت امام علی (علیه السلام) است و به همین دلیل است که روز ولادت ایشان را به نام روز مرد در تقویم کشورمان نامگذاری شده است.

دکتر رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برای اعتلای شیعه و عقایدی که شیعه یک عمر به دنبال آن بوده است هزارن شهید داده شده است افزود:اقتدار، امنیت وسربلندی ایران اسلامی مدیون خون پاک شهیدان است که باید نام و یادشان همیشه زنده نگه داشته شود.

او دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین دستاورد‌های انقلاب و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان عنوان کرد.

او  همچنین به ظرفیت وپتانسیل بالای بازنشستگان مرکز در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت:این عزیزان از تجربه وپتانسیل بالایی برخوردار هستند قطعا از تجربیاتشان استفاده خواهد شد که این امر می‌تواند در موفقیت بیش از پیش مرکز نقش مهمی داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.