مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از تماس تلفنی وزیر راه و شهرسازی برای تحویل یک واحد مسکونی به خانواده پنج قلو‌های گلستانی خبر داد.

مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: با توجه به تکلیف قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی اهتمام ویژه‌ای به خانواده‌های بالای سه فرزند دارد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در روز‌های اخیر شاهد تولد پنج قلو‌هایی در یک خانواده اهل گنبد کاووس بودیم و بدین منظور وزارت راه و شهرسازی تحویل یک واحد مسکونی را به این خانواده در دستور کار قرار داده است.

او افزود: در راستای قانون مذکور پنجره‌ای مختص به متقاضیان جوانی جمعیت در سامانه http://saman.mrud.ir/ طراحی شده و واجدین شرایط می‌توانند با ثبت نام در سامانه از تسهیلات موجود استفاده کنند.

ملک با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی شرایط ویژه‌ای برای متقاضیان دارای سه فرزند به بالا در نظر گرفته است، گفت: در استان گلستان تا کنون هزار و ۳۱۸ متقاضی دارای سه فرزند به بالا در سامانه جوانی جمعیت ثبت نام کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: گفتنی است که دولت مردمی سیزدهم تلاش دارد تا به هر طریقی مشکلات چنین خانواده‌هایی را به حداقل برساند و مهمترین اقدام برای کاهش مشکلات آنها، تامین مسکن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.