فرماندار رضوانشهر تصریح کرد؛

عمل دولت سیزدهم به شعار مردمی بودن و صادق بودن در وعده

فرماندار رضوانشهر گفت: دولت سیزدهم به شعار مردمی بودن و صادق بودن در وعده عمل کرده است.

همزمان با سومین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، سید نادر صفوی با گرامیداشت دهه مبارک فجر و تبریک ولادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر، با بیان اینکه دهه فجر هر سال یادآور مجاهدت‌ها و دلاوری‌های مردم و شهدای عزیز در آن عصر استعمار زده پیش از انقلاب است، گفت: بر همین مبنا با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و درک وضعیت کشور، شعار محوری دهه فجر امسال «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» انتخاب شده است در این روز‌ها از چرایی انقلاب، عوامل پیروزی آن، دستاورد‌های انقلاب آگاهی داشته باشیم تا مخاطرات پیش رو را بهتر بشناسیم و مهمی که چگونه بعد از گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، این میراث گرانقدر امام علیرغم همه فتنه ها، توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن ماندگار شده این است که ماندگاری انقلاب اسلامی ریشه در اخلاص امام و حقانیت این پیام دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران سه اصل مهم (حضور مردم در صحنه)، (ایمان مردم به اسلام، قرآن و اهل بیت)، (وجود حضرت امام خمینی (ره) و اصل ولایت فقیه) بود که باید با تمام توان از این اصول محافظت کرد.

فرماندار رضوانشهر گفت: وفاداری جانانه و دلدادگی مردم، دلیل دیگر ماندگاری انقلاب اسلامی می‌باشد و دلیل روش‌تر این دلدادگی، شهدای پرشماری هستند که با جانشان برای حفاظت و حراست از این انقلاب و تحول بزرگ فدا کردند.

نادر  صفوی با اشاره به اینکه امروز بیش از هر زمانی نیاز داریم که این انقلاب و ابعاد آن و امام و شخصیت عظیمش را به جامعه بشناسیم و به نسل جدید انتقال بدیم، افزود: تنهاراه مصونسازی جوان‌های امروز آشنایی با شخصیت امام (ره) و ابعاد انقلاب اسلامی می‌باشد و همه اهل فرهنگ، سخن و قلم بدانند که یکی از راه‌های مصونسازی جامعه در جهاد تبیین، بویژه جوان‌های امروز که امام (ره) و دوران جنگ را ندیدند، معرفی شخصیت امام )ره(و ابعاد انقلاب اسلامی است.

وی گفت: دشمن میخواست با تحمیل جنگ ۸ ساله، توطئه‌ها و نقشآفرینی‌های منافقین و فتنه انگیزی‌هایی که همچنان ادامه دارد، مانع تحقق نگاه نوین امام راحل شود.

فرماندار رضوانشهر افزود: دولت مردمی بیش از هر زمان دیگر خودش را متعهد به توجه به خواسته‌های مردم میداند. دولت مردمی نسبت به شکل دادن جامع‌های مبتنی بر اخلاق، معنویت و عدالت بر اساس آرمان‌های امام راحل، تمام تلاش خود را در عرصه‌های مختلف به کار گرفته است و در این مسیر با امام راحل و آرمان‌های بلند او میثاق بسته است.

نادر صفوی گفت: امروز باید با تمام وجود از روح مطهر امام (ره) و ارواح مطهر شهدا مدد بگیریم و در دولت با تلاش و مجاهدت و کار شبانهروزی و در عرصه تبیین با جهادتبیین و قلم و بیان امید را روز به روز در دل مردم زندهتر کنیم.

وی به خدمات دولت در دهه مبارک فجر اشاره نمود و افزود: در دهه فجر امسال تعداد ۴۱ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر بیش از ۷۸۰ میلیارد ریال) با اشتغالزایی ۳۴۳ نفر به صورت مستقیم مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت، که با همت و تلاش کارگزاران دولت مردمی در این شهرستان انجام شده است.

فرماندر رضوانشهر گفت: اشتغالزایی ۳۴۳ نفر، در حوزه فرهنگی و آموزشی افتتاح و بهره برداری از ۳ مدرسه با زیربنای (۴۸۲ مترمربع) با اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد ریال، در حوزه برق ۱۰۰ میلیارد ریال، در حوزه عمران شهری ۱۰۰ میلیارد ریال، تعداد ۲۳ واحد مسکن مددجویی به مبلغ حدود ۴۰ میلیارد ریال، در حوزه اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آبرسانی بیش از ۵۰ میلیارد ریال، در حوزه فناوری و ارتباطات ۴۰ میلیارد ریال، در حوزه بهداشت و درمان بهره برداری از ۳ مرکز خدمات جامع سلامت و خانه بهداشت روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال، در حوزه بهسازی، آسفالت و روکش آسفالت راه‌های روستایی و اصلی به طول ۴.۵ کیلومتر در ۶ روستا با اعتباری بالغ بر بیش از ۶۰ میلیارد ریال، در حوزه آسفالت بافت روستایی ۲.۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال، و پروژه‌های دیگر دربا حوزه رفوژ میانی و جدول گذاری روستایی کشاورزی و زمین ورزشی می‌باشد.

نادر صفوی با بیان اینکه بنای دولت سیزدهم نه بر شعار، بلکه بر اجرای وعده‌ها استوار است، گفت: دولت سیزدهم به شعار مردمی بودن و صادق در وعده بودن عمل کرده است.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته برای آسفالت اعتبار پروژه آسفالت این روستا‌ها جذب شده و در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

فرماندار رضوانشهر به پروژه‌های مهم و زیرساختی شهرستان اشاره کرد و گفت: بیمارستان شهدای رضوانشهر چندین سال بود با کمبود امکانات و تجهیزات و داروخانه مواجه بود که با پیگیری‌های صورت گرفته با استفاده از ظرفیت نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی همه بخش‌ها فعال و دیروز هم داروخانه شبانه روزی بیمارستان افتتاح شد.

صفوی افزود: تلاش و پیگیری‌های شبانه روزی صورت گرفته هم در حوزه کابل خودنگهدار و هم در تعویض پایه‌های فرسوده اقدامات خوبی در شهرستان انجام شد.

وی گفت: اجرای پست ۶۳ به ۲۰ در رضوانشهر را داریم که در گام اول تا شب عید این پست به صورت سیار با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان انجام خواهد شد و بازسازی کامل این طرح ۴۰۰ میلیارد تومان است که اعتبارش جذب شده که به کمک نمانیده حوزه انتخابیه و دکتر عباسی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که جزء طرح‌های زیرساختی شهرستان می‌باشد. 

صفوی با تاکید بر اینکه باید به عنوان خادم مردم پیگیر رفع مشکلات در حوزه زیرساختی باشیم، افزود: امروز در حوزه آب شرب احداث چاه عمیق در پارک کوثر رضوانشهر را داریم که با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در حال انجام می‌باشد که حدود ۶ هزار مشترک از نعمت این آب شرب بهره‌مند خواهند شد و شهروندان تا ۲۰ سال از تنش آب شرب بیمه خواهند شد.

وی به سفر ریاست محترم جمهور به استان گیلان اشاره کرد و گفت: حاصل این سفر برای شهرستان حدود ۵۰ میلیارد تومان بود، که در حوزه ارتباطات پروژه فیبر نوری پونل به ارستون که این پروژه در حال اتمام است و همچمنین اورماملال به انگولش و بیاچال که حدود ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی به اعتبارات هرستان افزوده شده است.

فرماندار رضوانشهر افزود: پایگاه امدادو نجات جاده‌ای پونل که یکی از نیاز‌های ضروری منطقه می‌باشد و از سفر دکتر رییسی به گیلان ۱ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شد که تا قبل از عید مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

صفوی گفت: در حوزه کشاورزی برای احداث ۴ سردهنه پونل که بالغ بر ۴ هزار هکتار را به لحاظ مهندسی در آبدهی کشاورزی بیمه می‌کند، با پیگیری‌های صورت گرفته و برای اتمام این پروژه حدود ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به بازنگری طرح‌های هادی روستایی که یکی از دغدغه‌های مردم شهرستان بود تصریح کرد: با ورود مستقیم به این موضوع آن سیاست واقعی دولت که در واقع همان نگاه کمک به مردم روستا و این قشر زحمکتش است توانستیم در اولین گام بالای ۹۵ درصد خواسته روستائیان در بازنگری طرح هادی انجام دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.