اورژانس ۱۱۵ کازرون به سامانه آسایار مجهز شد

رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان کازرون از راه اندازی سیستم آسایار در اورژانس خبر داد.

بهمن جمشیدی رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان کازرون در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما، گفت: بر اساس برنامه ریزی و ابلاغ وزارت بهداشت؛ درمان و آموزش پزشکی به تمام استان‌ها سامانه اتوماسیون مرکز ارتباطات بعد از ایجاد زیرساخت لازم به اجرا در آمد.

او گفت: شهرستان کازرون با اجرای اتوماسیون "آسایار" و نصب و راه اندازی سخت افزار این سیستم در مرکز پیام شهرستان و تجهیز پایگاه‌های اورژانس به گوشی‌های هوشمند مبتنی به سیستم آسایار و فعال شدن این سامانه در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها با حذف کاغذ؛ تمام فرایند ماموریت‌ها اینترنتی عملیاتی شده و ثبت و پایش میشود.

جمشیدی در خصوص مزایای این سیستم عنوان کرد: سیستم آسایار سبب می‌شود زمان فراخوان آمبولانس کم شده و با بالا رفتن سرعت انجام ماموریت‌های پیش بیمارستان؛ حذف هزینه بالا چاپ کاغذ؛ نظارت آنلاین و لحظه‌ای بر فرایند ارائه خدمات؛ گام موثری در پیشبرد خدمات اورژانسی و امدادی صورت گیرد.

او گفت: تمام آمبولانس‌های شهرستان به سیستم ردیاب مجهز شده اند و موقعیت؛ مسیر آمبولانس‌ها و زمان دقیق اعزام به ماموریت مشخص و از سوی مرکز پیام اورژانس راهبری و کنترل میشوند.

رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ کازرون گفت: دسترسی به آمار و اطلاعات این سیستم سبب میشود دسترسی به آمار و اطلاعات اورژانس تسهیل و فرصتی فراهم میشود تا با بهره گیری به موقع از آمار و اطلاعات؛ برنامه موثری برای ارتقا سیستم تدوین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار