طرح واگذاری زمین های فرزندآوری رایگان در خراسان جنوبی کلید خورده است اما برخی از واجدین شرایط از طولانی شدن روند واگذاری این زمین ها گلایه مندند.

ابراهیمی یکی از بانوان بیرجندی گفت: با توجه به اینکه فرزند چهارم من بدنیا آمده و برای واگذاری زمین‌های رایگان ثبت نام نیز کرده ایم، اما هنوز خبری از واگذاری این زمین‌ها نشده است.

او افزود: قرار شد پیامکی برای ما ارسال شود، اما هنوز خبری نیست و همچنان منتظر واگذاری این زمین‌ها هستیم.

اولین قرارداد زمین رایگان طرح فرزندآوری دیروز بسته شد

داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: دیروز اولین قرارداد زمین رایگان طرح فرزند آوری به نمایندگی از استان در شهرستان فردوس به‌متراژ ۲۰۰ متر بسته شد.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به اینکه چند هفته گذشته نیز برای افرادی که ثبت نام اولیه را انجام داده اند پیامکی مبنی بر تکمیل و ارائه مدارک برای دریافت زمین رایگان طرح فرزند آوری ارسال شده است افزود: این شهروند ممکن است شماره‌ دیگری را در اطلاعات اولیه خود ثبت کرده که پیامک را دریافت نکرده است.

داعی با بیان اینکه هزار و ۹۰۰ نفر در طرح زمین‌های رایگان فرزند آوری در استان ثبت نام کرده اند اظهار کرد: هم اکنون پالایش این افراد درحال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: افراد بعد از دریافت زمین رایگان می‌توانند با دریافت تسهیلات ساخت‌ و ساز مسکن خود را آغاز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.