پیشکسوت پرسپولیس:

گل محمدی برای استفاده از تیم امید تصمیم گیرنده نیست/ بازگشت به صدر جدول دور از دسترس نیست

حسن خان محمدی گفت: گل محمدی برای بازگشت روحیه بازیکنان حرف‌هایی زده است، اما او در مورد استفاده از بازیکنان امید تصمیم گیرنده نیست.

حسن خان محمدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت سرخپوشان اظهار کرد:  تیم پرسپولیس در چند بازی گذشته با اشتباهات داوری مواجه شد و شاکله این تیم به هم ریخت و صدر جدول را از دست داد. البته اگر  تیمی در فوتبال استراتژی خوبی نداشته باشد به مشکل می‌خورد که سرخپوشان باید استراتژی و برنامه خود را عوض کرده تا شرایط را به نفع خود کنند.

او درباره اینکه گل محمدی می‌خواهد با تیم امید پرسپولیس در بازی‌های آینده حضور یابد، گفت: نه، تصمیم گیرنده گل محمدی نیست و مدیریت باشگاه در این باره تصمیم می‌گیرد. گل محمدی برای اینکه شرایط بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی برگرداند این حرف‌ها را زده است و با تیم امید بازی نمی‌کند. پرسپولیس تیم بزرگی است و پتانسیل این را دارد که به روز‌های اوج خود برگردد.

سرخپوشان می توانند به شرایط آرمانی برگردند

خان محمدی درباره اظهارات درویش مبنی بر اینکه می‌خواهند یک تیم خاص قهرمان شود، بیان کرد: فکر نمی‌کنم شرایط این طوری باشد که بخواهند یک تیم را قهرمان کنند. اگر تیم پرسپولیس موقعیت‌های گلزنی در هر دیدار  ایجاد کند و بازی هجومی ارائه بدهد در آن صورت می‌تواند برنده شود. ۱۲ هفته از لیگ برتر فوتبال باقی مانده و سرخپوشان می‌توانند به شرایط آرمانی برگردند.

بازی هجومی نفت آبادان کار را برای پرسپولیس راحت می کند

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی بعدی سرخپوشان برابر تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: تیم‌های فولاد، ذوب آهن و آلومینیوم دفاعی بازی می‌کنند و باید برابر این تیم‌ها پلن B و C  و استراتژی داشته باشید تا بتوانید گل بزنید، اما تیم صنعت نفت آبادان هجومی بازی می‌کند و تیم پرسپولیس راحت‌تر می‌تواند برابر این تیم موقعیت سازی کند و به گل برسد.

پرسپولیس با تغییر استراتژی خود می تواند به صدر جدول برگردد 

او درباره اینکه پرسپولیس می‌تواند به صدر جدول برگردد، گفت: بله، این موضوع دور از دسترس نیست. تیم سپاهان هجومی بازی می‌کند و موقعیت‌های زیادی به وجود می‌آورد و توانسته برد‌های متوالی به دست آورد و در صدر جدول قرار بگیرد، اما سرخپوشان هم می‌توانند با تغییر استراتژی و برنامه خود برابر حریفان خود پیروز شوند و دوباره صدر جدول را بازپس بگیرند.

خان محمدی درباره اینکه مشکل گلزنی پرسپولیس با حضور پریرا مهاجم برزیلی برطرف می‌شود، گفت: پریرا بازیکن توانمندی است، اما هنوز بازی نکرده تا شرایطش را بسنجیم.

او درباره اینکه غیبت بیرانوند در بازی با صنعت نفت آبادان را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به نظرم نبود بیرانوند در این بازی تاثیرچندانی ندارد چرا که تیم پرسپولیس خط دفاع قدرتمندی دارد و مدافعان نمی‌گذارند توپ به دروازه شان بیاید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار