ثبت ۲۰ میلیون درخواست در سامانه کمیته امداد

رئیس کمیته امداد گفت: در یک سال گذشته ۳ و نیم میلیون کاربر فعال اعم از مددکاران، مددجویان و مراکز نیکوکاری فعالیت کردند.

بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ با فرمان امام راحل تاسیس شد و الحمدلله این یادگار امام عزیز ما، امروز به یکی از برکات انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) متکی به سامانه خدمات‌رسانی هوشمند و متصل به ۲۰ بانک اطلاعاتی و ۳۳ وب سرویس از سازمان‌های مختلف است، تصریح کرد: در یک سال گذشته ۳ و نیم میلیون کاربر فعال اعم از مددکاران، مددجویان و مراکز نیکوکاری و ۴۰ میلیون استعلام برخط و ۲۰ میلیون درخواست در سامانه کمیته امداد ثبت شده است.

بختیاری با بیان اینکه علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور، کمک‌های خیرین و نیکوکاران به کمیته امداد سال به سال افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های منعقد شده از سوی این کمیته با بخش‌های مختلف قضایی گفت: تعداد خدمات حقوقی ارائه شده از سوی کمیته امداد در سال گذشته ۶۲ هزار و ۳۲۸ مورد بود درحالیکه این آمار در ۱۰ ماه نخست سال جاری به ۶۳ هزار و‌۲۱۴ مورد رسیده است.

گفتنی است د‌ر جریان این همایش، تفاهم‌نامه همکاری مشترک حمایت اجتماعی و قضایی از نیازمندان، میان دادستانی کل و کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد شد.

همچنین با حضور رئیس قوه قضاییه، تعدادی از افراد نخبه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و تعدادی از مددکاران مورد تجلیل قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیر‌ضا‌عبداله‌زاده
۱۱:۳۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
سلام.من‌مد‌جویان‌کمیته‌امداد‌‌تبریز‌هستم.‌
با‌تشکر‌از‌شما.
آخرین اخبار