یزد قطب پزشکی کشور/ آسایش و آرامش بیماران غیربومی حفظ شود

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: اسکان و استراحت همراه بیماران توسط بیمارستان‌ها با ساخت همراه سرا با تعرفه پایین تأمین شود.

آیت الله محمدرضا ناصری نماینده  ولی فقیه در استان یزد در دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی گفت: یزد به قطب پزشکی تبدیل شده و تا به حال توانسته رسم و نام خود را حفظ کند و باید برای حفظ این عنوان و حضور بیماران غیربومی در استان بیش از پیش تلاش شود.

او با اشاره به رضایت بیماران غیربومی از یزد و برخورد پزشکان یزدی افزود: باید آسایش، آرامش خاطر و اطمینان بیماران غیربومی حفظ شود. بیماران غیربومی برای رفت و برگشت به شهر خود مشکل دارند و به استاندار هم توصیه کرده ایم وسیله حمل و نقل این افراد به خصوص قطار مهیا شود.

امام جمعه یزد اسکان بیماران را یکی دیگر از مشکلات توصیف کرد و ادامه داد: مکان اسکان و استراحت همراه بیماران توسط بیمارستان‌ها با ساخت همراه سرا با تعرفه پایین تامین شود. احداث این همراه سرا در کنار بیمارستان از اسکان در خیابان و همچنین سوء استفاده سودجویان جلوگیری می‌کند.

ناصری همچنین حضور خیران سلامت در این حوزه را خواستار شد و تصریح کرد: اقداماتی در این حوزه انجام شده، اما به اندازه کافی نیست و باید فکری برای این موضوع اندیشیده شود.

او خواستار حفظ حریم بیماران در ساخت بیمارستان‌ها شد و گفت: سبک خاصی برای پرسنل در نظر گرفته شود که مروج فرهنگ اسلامی ـ ایرانی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
باشه دستور دیگه ای باشه این همه مهاجر که به یزد راه دادید امنیت یزد را به خطر انداختند مردم چه گناهی کردند که مسئولان می خواهند یزد قطب پزشکی باشه در استان خودمان هم امنیت نداریم یکدفعه بگویید همه مردم استان یزد از استان بروند مهاجران با خیال راحت بیایند استان یزد تعارف نکنید جالبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
چه فایده ای برای یزد دارد به جز اینکه یک عده آدم غریبه که فرهنگ آنها از زمین تا آسمان با مردم استان یزد تفاوت دارند به یزد آمدند و امنیت یزد را زیر سوال بردند و جوانان یزدی بیکار هستند آن وقت یک مشت آدم غریبه در اداره ها ی یزد مشغول به کار هستند واقعا باعث خجالت است
آخرین اخبار