جابجایی بیش از۴ میلیون تن کالا از جنوب سیستان و بلوچستان به سایر نقاط کشور

معاون حمل و نقل ادره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۴ میلیون و ۱۱ هزار و ۹۲۵ تن کالا از جنوب این استان به سراسر کشور جابه‌جا شده است.

 علی قبا  در بازدید از روند جا به جایی کالا در جنوب سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: در ۱۰ ماهه  امسال ۴ میلیون و ۱۱ هزار و ۹۲۵ تن کالا از جنوب سیستان و بلوچستان به سراسر کشور جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد حدود ۱۴ درصدی را نشان می‌دهد.

معاون حمل و نقل ادره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان افزود: این میزان کالا توسط ۲۲۲ هزار و ۶۴۹ سفر باری جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه رشد حدود ۸ درصدی را نشان می‌دهد.

این مسؤول افزود: عمده کالای جابجا شده در این مدت (۱۰ ماهه) گندم، گازوئیل، کلینکر و هندوانه بوده است.

معاون حمل و نقل ادره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ۷۸ شرکت حمل و نقل و حدود ۹۷۰ راننده در بخش حمل و نقل جنوب استان فعال هستند.

قبا گفت: رسیدگی به تخلفات حوزه حمل ونقل کالا در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۲،۱۱و ۱۴ با نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان وبلوچستان انجام می‌شود و مردم شریف، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه مشکل و شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار