برگزاری دوره پویانمایی دیجیتال در بام ایران

اولین دوره پویانمایی دیجیتال برای مربیان علاقمند به انیمیشن در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حوزه‌ی پویانمایی، این دوره برای مربیان فرهنگی و هنری علاقمند به انیمیشن برگزار شد.

مربیانی که انیمیشن را با موفقیت به اتمام می‌رسانند، با تشکیل کارگاه‌های مشابه در محل خدمت دانسته‌های خود را در مورد انیمیشن‌سازی به کودکان و نوجوانان انتقال می‌دهند.

این دوره با قابلیت‌های موجود در نرم افزار آموزشی موهو برنامه ریزی شده است که این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار‌های انیمیشن سازی دوبعدی در دنیاست و در عین حال این نرم افزار را می‌توان بر روی کامپیوتر‌های ساده نصب کرد و شروع به ساخت انیمیشن کرد.


بیشتر بخوانید


پس از پایان تمرین‌های پیش بینی شده، آثار ساده و کوتاهی را تولید کنند و سپس از انیمیشن‌های ساخته شده از سوی مربیان و اعضای زیر مجموعه شهرستان‌های استان، در سال آینده مهرواره‌ای برگزار شود تا تمامی هنرمندان و علاقمندان بتوانند از ساخته‌های دیگر مربیان و اعضای کانون استفاده نمایند و به بررسی آثار تولید شده بپردازند.

شوق فراگیری پویانمایی در بین اعضای کودک و نوجوان مراکز، مربیان را هم تشویق به فراگیری این هنر کرده تا بتوانند آثار مورد علاقه خود را ساخته و با هم به اشتراک بگذارند.

این دوره به مدت چهار روز به صورت حضوری صبح و عصر و دو روز به صورت مجازی در ماه‌های دی و بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.