کنده‌کاری خیابان‌های اهواز در آستانه نوروز

رئیس شورای شهر اهواز گفت: با توجه به شرایط کنونی نمی‌توان وضعیت خیابان‌های اهواز را تا شب عید پیش‌بینی کرد البته حتی اگر برنامه‌های ترمیم نیز عملیاتی شوند، تا شب عید تغییر چشمگیر نخواهد شد.

سیاوش محمودی رئیس شورای شهر اهواز گفت: اعضای شورای شهر از وضعیت کنده کاری خیابان‌ها گله‌مند هستند، اما چاله‌ها و خرابی‌های آسفالت خیابان‌های اهواز در شرایط بارندگی بیشتر نمود پیدا می‌کند.

او می گوید: یکی دو هفته پیش قرارداد آسفالت و لکه‌گیری چهار منطقه اهواز با حدود ۱۵۰ میلیارد تومان منعقد شد که روند ابلاغ آن در حال انجام است و به محض ابلاغ، کار به سرعت آغاز می‌شود. مناقصه چهار منطقه دیگر نیز برگزار خواهد شد.

محمودی گفت: قرارگاه خاتم نیز در روز‌های آینده کار آسفالت دو معبر اصلی بلوار هاشمی‌زاده و مدرس و بلوار آیت‌الله بهبهانی و پاسداران را آغاز می‌کند، حدود ۲۷ هزار کیسه آسفالت سرد برای رفع چاله‌ها خریداری شده و کار در مناطق آغاز شده و امیدواریم کمی وضعیت سامان‌دهی شود.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: ترمیم نقاطی که کنده‌کاری شده‌اند، وظیفه شرکت آبفا است که از طریق استانداری، سازمان بازرسی و دستگاه‌های نظارتی به اندازه کافی به آن‌ها فشاور آورده‌ایم و کار را آغاز کرده‌اند، هر چند آسفالت و لکه‌گیری چند منطقه اهواز امسال آغاز می‌شود، اما کار تا پایان امسال تکمیل نمی‌شود و در چند منطقه نیز در سال جدید آغاز خواهد شد.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: انتظار می‌رود در فرصت باقی مانده تا شب عید، کار سرعت بگیرد و تا عید اوضاع شهر تغییر کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۶:۱۴ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
شهرداری اهواز با کمک شرکتهای استان همچون فولاد و پتروشیمی و نفت و گاز و نیشکر و غیره میباید اقدام به خرید دستگاههای فراوان لایه برداری آسفالت و روکش آسفالت برای شهرداری‌ها و شهرهای استان شوند