استاندار سمنان:

اشتغال فارغ‌التحصیلان در سایه توسعه دانش‌بنیان‌ها/استان سمنان ۱۱۰ شرکت دانش‌بنیان فعال دارد

هاشمی با اشاره به فعالیت ۱۱۰ شرکت دانش بنیان در این استان گفت: بهترین راه ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی اهمیت دادن به شرکت‌های دانش‌بنیان است.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست شورای اداری و آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود افزود: طی یک سال گذشته ۲۱ معدن در استان سمنان، عملیات فرآوری را به انجام رسانده و از خام‌فروشی پرهیز کردند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین افتخار است، ابراز کرد: دشمنان انقلاب انواع تحریم‌ها، توطئه‌ها و غائله‌های مختلف را بکار گرفتند تا انقلاب ما را شکست دهند، اما تمامی ترفند‌های آن‌ها با شکست روبرو شد و امروزه ایران اسلامی در معادلات دنیا تاثیرگذار است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه کارگزاران نظام موظف به اطلاع‌رسانی اقدام‌های خود به مردم هستند، اظهار کرد: در حوزه بهداشت و درمان، ایران اسلامی فراتر از خاورمیانه می‌درخشد و میزبان گردشگران سلامت است.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۱۰ هزار واحدمسکونی در استان سمنان در دست ساخت است، افزود: توسعه و پیشرفت استان مدیون وحدت و همدلی میان مردم و مسوولان است.

هاشمی به عملیات گازرسانی به منطقه سرکویر و پل ابریشم اشاره کرد و گفت: با آغاز عملیات اجرایی این طرح، مردم این خطه از استان سمنان نیز از نعمت ارزشمند گاز بهره‌مند می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار