رفع مشکل برق اضطراری بیمارستان محلات، تحویل دیزل پرقدرت

ژنراتور جدید تهیه شده برای بیمارستان محلات به‌ زودی وارد مدار می‌شود.

دکتر مرضیه ولی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات از تهیه ژنراتور جدید بیمارستان محلات خبر داد و گفت: این ژنراتور به‌ زودی وارد مدار شده و برق کل بخش های بیمارستان در زمان اضطرار تامین می شود.

مرضیه ولی افزود: یک دستگاه دیزل ژنراتور ۶۳۰ کاوا با دیزل ولو به ارزش بالغ بر ۳ و نیم میلیارد تومان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، وارد بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان محلات، شد.

او اضافه کرد: عمده مشکل بیمارستان امام خمینی(ره) محلات، تامین برق اضطراری به کلیه بخش های بیمارستان بود که به فضل خداوند و پیگیری مسئولین استانی و شهرستانی امروز این مهم صورت گرفت.

رئيس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات بیان کرد: در حال حاضر این بیمارستان دارای یک ژنراتور مولد برق ۲۰۰ کیلوواتی است که توانائی کشش بار الکتریکی بیمارستان را برای مصارف برق اضطراری، ندارد؛ بنابراین در مواقع اضطراری برخی واحد درمانی از جمله بخش تصویر برداری و بخش دیالیز و ... با مشکل روبرو می شدند.

او ادامه داد: با کوشش نماینده و مسئولان و پیگیری های شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات، یک دستگاه با حجم ۶۳۰ کاوا خریداری و مشکل برق اضطرار بیمارستان امام خمینی(ره) محلات به طور کلی برطرف شد.

مرضیه ولی گفت: دیزل ژنراتور روز یکشنبه ۱۶ بهمن به بیمارستان تحویل داده شد و به زودی وارد مدار و مرحله راه اندازی نهایی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.