پروژه استخر شنای فرهنگیان رشت، امروز در ششمین روز از دهه فجر به بهره برداری رسید.

همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، پروژه استخر شنای فرهنگیان رشت پس از سال‌ها وقفه، امروز (دوشنبه ۱۷ بهمن ماه) با حضور استاندار و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در آیین بهره برداری از استخر شنای فرهنگیان رشت گفت: بهره برداری از این پروژه گام موثری در راستای پویاسازی بخش ورزش در مرکز استان است.

او با تأکید بر حفظ و نگهداری از امکانات زیرساختی در بخش‌های مختلف افزود: افتتاح یک پروژه فقط کافی نیست باید در امر نگهداری آن هم دقت شود.

استاندار با بیان اینکه استخر شنای فرهنگیان رشت فرصت خوبی برای برگزاری مسابقات فراهم می‌کند، تصریح کرد: محدودیت‌های زیادی در برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی در این رشته در گیلان وجود داشت که با بهره برداری این مجموعه تا حدودی این محدودیت‌ها رفع شد.

بهره برداری از استخر شنای فرهنگیان رشت

عباسی با اشاره به پروژه‌های معوق و بر زمین مانده از سنوات گذشته در گیلان، گفت: این پروژه که به علت شرایط اقلیمی متوقف شده بود، با نگاه ویژه دولت سیزدهم به بهره برداری رسید.

بهره برداری از استخر شنای فرهنگیان رشت

او بر فراهم سازی بستر‌های شور و نشاط و شادابی در مدارس و محیط‌های آموزشی تأکید کرد و افزود: ایجاد سالن‌های چند منظوره فرهنگی و ورزشی در کنار مدارس و فضا‌های آموزشی در شهرستان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

بهره برداری از استخر شنای فرهنگیان رشت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ برای احداث و تکمیل این پروژه که بر اثر برف سال ۸۳ آسیب دیده بود، در مجموع ۲۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

بهره برداری از استخر شنای فرهنگیان رشت

پروژه استخر شنای فرهنگیان رشت به مساحت ۲ هزار و ۳۵۰ متر مربع زیربنا، در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث شده است.

بهره برداری از استخر شنای فرهنگیان رشت

استخر شنای بزرگسالان و کودکان، سونای بخار، خشک، جکوزی، سالن بدن سازی و کافی شاپ بخشی از امکانات استخر شنای فرهنگیان رشت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.