انهدام باند کلاهبرداری ۷۳۰ میلیارد ریالی در قم

فرمانده انتظامی استان قم از انهدام باند ۵ نفره که در قالب شرکت صوری و با شگرد مشارکت در ساخت پروژه‌های مسکن و جاده، از ۲۱۴ نفر ۷۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

سردار سید محمود میر فیضی گفت: در پی شکایت از یک شرکت که مدعی بود در امور ساخت پروژه‌های مسکن و جاده و صادرات و واردات مواد اولیه کارخانه‌ها است و اقدام به کلاهبرداری از ۲۱۴ نفر از سرمایه گذاران به مبلغ ۷۳۰ میلیارد ریال کرده است، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی استان قم افزود: شرکت مذکور برای اقدامات مجرمانه خود؛ از بین افرادی که معمولاً از موضوعات اقتصادی بی اطلاع بوده و به راحتی می‌توان اعتماد شأن را جلب کرد، اقدام به تبلیغ کرده و در ابتدای شروع به کار نیز سود دهی خوبی به مال باختگان داشته تا اعتماد آنان را جلب کند و اسنادی از سهام‌های بورسی جعل و چاپ و در بین مال باختگان توزیع شده بود که عملاً فاقد هرگونه ارزش مالی بود.

او  عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بکارگیری یک سری اقدامات فنی، متهمان را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه و در حین خروج از کشور دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار‌های مناسب روانه زندان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار