تا پایان دهه فجر، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان، روزانه سه ساعت میزبان مراجعان خواهند بود.

جمعی از مردم برای طرح مشکلاتشان و ملاقات چهره به چهره با مسئولان، امروز راهی استانداری شدند. در حاشیه این این ملاقات مردمی، استاندار اصفهان، گفت: در ایام الله دهه فجر با هدف رفع گرفتاری‌های مردم مقرر شد مدیران دستگاه‌های اجرایی در ادارات خود به صورت همزمان از ساعت ۱۰ تا ۱۳ میزبان مراجعان باشند.


سیدرضا مرتضوی با اشاره به حضور هم استانی‌هایی از شهرستان‌های مختلف برای مطرح کردن مشکلاتشان در استانداری گفت: موضوعات مرتبط با شهرداری‌ها و بانک‌ها عمده مطالب عنوان شده در این ملاقات بود؛ همچنین اشتغال از دیگر مشکلاتی بود که مردم مطرح کردند که تلاش می‌کنیم با جذب و تسهیل طرح‌های سرمایه گذاری زمینه اشتغالزایی بیشتر را فراهم کنیم.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان نیز در حاشیه ملاقات مردمی بیان کرد: عمده مشکلات در حوزه عمرانی در خصوص تأمین زمین برای ایجاد کسب و کار و تأمین مسکن بود که از طریق بنیاد مسکن و سایر دستگاه‌های متولی دستورات لازم داده شد.


مهران زینلیان با اظهار امیدواری درباره اینکه جلسات به صورت مداوم برگزار شود و راهگشای کار مردم باشد گفت: در مجموع این پل ارتباطی بین مسئولان و مردم به شناخت بهتر مسائل، انتقال به مدیران اجرایی و اخذ تصمیمات صحیح در آینده کمک می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.