کرمانشاه قطب دانش بنیان کشور در منطقه غرب و شمال غرب است

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه در تشریح فعالیت‌های حوزه فناوری در کرمانشاه با اشاره به راه اندازی اولین مرکز رشد کرمانشاه درسال ۱۳۸۴ گفت : پارک علم و فناوری کرمانشاه متولی اصلی حمایت از شرکت‌های فناور و دانش بنیان از سال ۱۳۸۷ کار خود را شروع کرد.

آزادی رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت : مجموعه پارک علم و فناوری کرمانشاه حمایت بیش از ۷۰۰ واحد فناور و دانش بنیان را برعهده داشته است.

آزادی گفت: هم اکنون ۳۱۶ واحد فناور و دانش بنیان تحت حمایت پارک قرار دارند که از این تعداد ۷۸ شرکت گرید "دانش بنیان" دارند.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به رشد ساختار‌های فناورانه در استان طی یک دهه گذشته گفت: در حال حاضر چهار شتاب دهنده به منظور شناسایی و حمایت از تیم‌های استارت آپی و نوپا در استان فعال هستند.

به گفته آزادی این چهار شتاب دهنده در حوزه‌های ICT، صنایع شیمیایی، گیم و انیمیشن و عمومی فعالیت می‌کنند.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه از فعالیت ۹ مرکز نوآوری در سطح استان خبر داد و افزود: این مراکز توانمندسازی و پرورش صاحبان ایده و تجاری سازی ایده‌های آن‌ها را برعهده دارند.

وی افزود: یازده مرکز رشد در حال حاضر در استان فعال است که این مراکز هم در زمینه حمایت از افراد صاحب ایده و پرورش ایده‌های آن‌ها تا رسیدن به محصول نهایی فعالیت می‌کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار