بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود اینکه بازی با تیم صنعت نفت آبادان در خانه حریف است، اما سرخپوشان محکوم به برد در این بازی هستند.

محمدرضا مامانی بازیکن سابق پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: اگرچه این بازی در خانه حریف است، اما تیم پرسپولیس نباید امتیازات این بازی را از دست بدهد و  محکوم به برد در این بازی است،  تا  با کسب ۳ امتیاز شرایطش را بهتر کند تا بیشتر از این رقبا به این تیم نزدیک نشوند.

مامانی درباره وضعیت سرخپوشان بیان کرد: تیم پرسپولیس در این فصل در همه مسابقات خود از لحاظ فنی و تاکتیکی بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت. سرخپوشان از لحاظ مالکیت و حتی موقعیت سازی شرایط خوبی دارند و از لحاظ فنی نیز بهترین تیم محسوب می‌شوند.

او ادامه داد: اگرچه تیم پرسپولیس در ۲ بازی اخیر خود نتیجه نگرفته، اما باز این تیم مدعی قهرمانی است. بدون شک در ادامه فصل باز هم شرایط خوبی از سرخپوشان شاهد خواهیم بود. مشکل پرسپولیس بعد از جدایی لوکادیا به وجود آمد و کادر فنی در تلاش است شکل و شمایل رسیدن به دروازه حریف را بر اساس مهاجمان جدیدش سازگار کند.

مامانی گفت: شاید تیم پرسپولیس خوب گل نزده، اما برخی از تیم‌ها با همین مشکل دست به گریبان شدند و مطمئنم که تیم پرسپولیس باز هم می‌تواند در امر گلزنی و کسب امتیازات کامل بهتر عمل کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
من کاری به این حرفها ندارم ولی انصافا" مامانی هم شد نام خانوادگی ؟!!
آخرین اخبار