پیام مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در رابطه با اعتکاف دانش آموزان

امسال بیش از ۴ هزار نفر از دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند.

افشین امیریان مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، در پیامی از حضور گسترده دانش آموزان در مراسم معنوی اعتکاف قدردانی کرد.


بیشتر بخوانید


متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

رسول اکرم (ص).

همه گناهان کسی که از روی ایمان و برای رسیدن به ثواب الهی معتکف می‌شود آمرزیده می‌شود.

چه زیباست که نوجوانان و جوانان ما با طینت پاک و خلوص نیت پرورش یافته در مکتب علی اکبر‌ها ودر عنفوان جوانی، در زمانی که دنیا برایشان پررنگ‌تر از همیشه جلوه می‌کند، سرتعظیم به آستان پروردگار فرود می‌آورند ودور از هیاهوی لعاب گرفته شیطان، معتکف می‌گردند.

یقینا حضور بیش ۴ هزار نفر از دانش آموزان عزیز در مراسم پرفیض اعتکاف موجب افتخار و خرسندی اینجانب گردید، چرا که این دانش آموزان هستند که پرچم پرافتخار ایران اسلامی را تا ابد بر قله‌های اقتدار به اهتزاز در می‌آورند و خواب را بر دشمنان این سرزمین کابوس می‌گردانند.

هرچند که نمیتوان حرکت بسیار ارزشمند این عزیزان را جبران نمود، ولی به شکرانه این حضور معنوی از مدیران محترم مدارس میخواهم تجلیل شایسته‌ای در مدارس از این عزیزان بعمل آید.

در پایان از همه‌ عزیزانی که ما رادراین رویداد بزرگ معنوی و فرهنگی همراهی نمودند، اعم از روسای محترم ادارات و همکاران گرامی، مدیران وعوامل اجرایی محترم مدارس وخصوصا رئیس، معاونین و اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان صمیمانه سپاسگزارم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.