رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از شناسایی و پلمب یک مرکز درمانی غیرمجاز در اراک خبر داد.

مهدی تقوی نیا رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در استان مرکزی در پی رصدهای صورت گرفته یک مرکز درمانی غیرمجاز را در شهر اراک شناسایی کردند.

وی با اشاره به اینکه خانمی که متصدی این مرکز بود بدون دارا بودن مدارک و سوابق پزشکی و تخصصی این مکان را تبدیل به محلی برای ارائه برخی خدمات درمانی به مشتریان بدون اخذ مجوز قانونی کرده بود گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با توجه به حساسیت موضوع و با هماهنگی مرجع قضایی در معیت بازرسان دانشگاه علوم پزشکی اراک از محل بازدید و بازرسی به عمل آوردند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با احراز تخلفات، حسب دستورات صادره قضایی نسبت به پلمب این مکان اقدام و فرد خاطی با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
انشالله که. کلینیک پالیز باشه که پلمپ شده آخه آدم هم دزد و هم اینکه آدم بجای درمان بیمار میکنن میری که پوست زیبا کنی میزنن بدن و صورتت میسوزونن بعد زیر بار کاری که کردن نمیرن الکی فقد اسم چندتا دکتر پوست و مو اونجا نشون ولی هیچ کدوم از دکتر تا حالا پاشون اونجا نزاشتن و فقد از اسمشون سو استفاده میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۱:۱۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
اگه راست میگید برید جلو تخلفات مسئولین علوم پزشکی اراک را بگیرید که دارن به شکل قانونی دزدی و رشیوه میگیرن.مثل پروژه ولیعصر که مشخص نیست میلیارد میلیارد پول کجا میره یا اداره امور آزمایشگاه ها که همش زیر میزی میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
یک فرد مطلع
۱۶:۲۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
پروژه ولیعصر از سوی دادستانی در حال پیگیریه