روایت برنده جایزه جهانی عکس اربعین از ماندگارترین قاب‌های راهپیمایی اربعین

عکاس قمی که از سوی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برنده جایزه جهانی عکس اربعین شد، می‌گوید: عکس‌هایی که برای این سفر زیارتی می‌گیرم بهترین و ماندگارترین قاب‌های عکسی است که خلق کرده‌ام.

حمید عابدی گفت: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی هر سال جشنواره‌ای با عنوان جایزه جهانی اربعین در قالب‌های مختلف برگزار می‌کند.

عابدی با اشاره به برگزاری هشتمین جایزه جهانی اربعین افزود: همچنین هادی النجار رئیس الجمعیه العراقیه للتصویر (رییس اتحادیه عکاسان عراق) نیز از عکاسان برگزیده این جشنواره تجلیل کرد.

عکاس قمی و برنده جایزه جهانی عکس اربعین با اشاره به فعالیت‌های هنری خود بیان کرد: از سال ۹۱ عکاسی هنری و از ۹۳ به صورت حرفه‌ای عکاسی خبری انجام می‌دهم و هچنین مدرک کارشناسی عکس دارم، با خبرگزاری‌های مهر، فارس، صدا و سیما، باشگاه خبرنگاران جوان همکاری داشتم و در حال حاضر با خبرگزاری ابنا و ایرنا همکاری دارم.

عابدی عنوان کرد: در ۹ سفر اربعین شرکت کردم و در این سفر‌ها حضور میلیونی زائران را به تصویر می‌کشم و عکس‌هایی که برای این سفر زیارتی می‌گیریم بهترین و ماندگارترین قاب‌های عکسی است که خلق کرده‌ام.

عکاس قمی با بیان اینکه بین قالب‌های هنری عکس زبانی است که نیازمند ترجمه نیست،عنوان کرد: عکس جهانی و بین المللی است و جدای از تصویر نیاز به ترجمه ندارد و قابل درک همه ملت هاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار