نقش تسهیلات بانکی در ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حجم بالای تسهیلات پرداختی بانک‌ها در دولت سیزدهم نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در این استان داشته است.

غلامعلی حیدری در آیین افتتاح ساختمان سرپرستی بانک تخصصی صنعت و معدن در شهرکرد اظهار داشت: انتظار می‌رود اکنون که بانک تخصصی صنعت و معدن در استان فعالیت خود را تقویت کرده است تسهیلات بیشتری به صنعتگران، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران این حوزه پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه بانکداری در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات قابل توجهی به مردم ارائه شده است، افزود: بانک‌ها با پرداخت تسهیلات نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارند و امید می‌رود با افزایش تسهیلات پرداختی به متقاضیان در استان بتوان مشاغل بیشتری ایجاد کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه توزیع عادلانه منابع در نقاط مختلف کشور را از راهبرد‌های دولت سیزدهم عنوان کرد و اظهار داشت: در پرتو این راهبرد اعتبارات خوبی در سفر رییس‌جمهور به استان اختصاص یافته است.

حیدری همچنین به پیشرفت‌های کشور در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در طول چهار دهه اخیر با وجود تنگنا‌های تحریم و جنگ تحمیلی، روند رشد و توسعه کشور شتاب خوبی داشته است و این مهم در حوزه‌های مختلف نمود و بروز دارد.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: در استان چهارمحال و بختیاری نیز در حوزه‌های زیرساختی، جاده، کشاورزی، صنعت، بهداشت و درمان، شهرسازی و ورزش شاهد توسعه و پیشرفت هستیم و خدمات قابل توجهی در دورترین نقاط استان ارائه شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بسیاری از پیشرفت‌هایی که در استان حاصل شده در پرتوی فعالیت‌های دانش‌بنیان بوده است که این موضوع هم بهره‌وری را افزایش داده و هم در انرژی صرفه‌جویی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار