عضویت ۹ هزار و ۸۳۴ نفر در صندوق بیماران صعب‌العلاج چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: ۹ هزار و ۸۳۴ نفر در استان عضو صندوق بیماران صعب‌العلاج شدند.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: دولت سیزدهم در راستای کاهش پرداخت هزینه درمان از جیب مردم، صندوق بیماران صعب‌العلاج و خاص را تشکیل داده است که تاکنون ۹ هزار و ۸۳۴ بیمار در این صندوق عضو شدند.

 علیرضا اصغرزاده افزود: تاکنون از ۱۰۷ بیماری خاص و صعب‌العلاج، ۳۱ بیماری در سامانه ثبت شده است و بیماران در نقاط مختلف استان می‌توانند با مراجعه به سایت مربوطه تقاضای خود را برای بهره‌مندی از خدمات بیمه سلامت اعلام کنند.

وی ادامه داد: این بیماران در خصوص ویزیت، اقلام دارویی و اقدامات توانبخشی از تخفیف برخوردارند و امسال ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بابت درمان بیماران در استان پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بیماری‌های تالاسمی، دیالیزی، ام‌اس، سرطان‌ها، دیابت، بیماری بال پروانه‌ای، فشار خون، پیوند کلیه، هموفیلی، انواع صرع، بیماری‌های قلبی و عروقی، مرض قند و تعدادی بیماری دیگر جزو خدمات بیمه‌ای صندوق بیماران خاص بیمه سلامت می‌شود.

اصغرزاده در ادامه از تحت پوشش بیمه قرار دادن ۲ هزار و ۸۳۰ نفر از مردم مناطق محروم استان از خدمات بیمه سلامت در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: این افراد از هیچ نوع بیمه‌ای برخوردار نبوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم رویکرد خدمت‌رسانی خود در بخش بیمه‌ای را تغییر داده است و با سبک خدمات پیشتاز و پیشرو جهت کاهش درد بیماران و ایجاد ارتباط بین دولت و مردم گام برمی‌دارد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پوشش بیمه سلامت همگانی، خدمات رایگان بیمه‌ای برای سه دهک ابتدایی، پوشش مادران باردار و پرداخت هزینه‌های ناباروری و نازایی از دیگر خدمات شاخص بیمه سلامت در دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

اصغرزاده با بیان اینکه تاکنون ۳۹۳ زوج نابارور از خدمات بیمه سلامت در استان برخوردار شده‌اند، افزود: دولت در این بخش ۱۷ میلیارد تومان هزینه برای این افراد پرداخت کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار