مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خبر داد

گازرسانی به ۶ روستا و واحد صنعتی در دره‌شهر

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از گازرسانی به ۶ روستا و واحد صنعتی در دره‌شهر خبر داد و گفت:در مجموع برای گازرسانی به این روستا‌ها و صنایع، ۱۹ هزار متر شبکه توزیع گاز اجرا شده است.

طی آئینی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام، نماینده حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دره‌شهر، مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی از مسئولان استانی و محلی، مشعل گاز در ۳ روستا و ۳ واحد تولیدی و صنعتی دره‌شهر به‌ مناسبت ایام‌ الله دهه‌ فجر روشن شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه با گازرسانی به این تعداد روستا، شهرستان دره‌شهر در ردیف مناطق سبز استان قرار گرفته است، گفت: هم‌اکنون دورافتاده‌ترین مناطق روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

محمود کشاورز افزود: این روستا‌ها شامل گرز‌لنگر، دره‌دول و فرهاد‌آباد و ۳ واحد تولیدی و صنعتی هستند که در مجموع برای گازرسانی به این روستا‌ها و صنایع، ۱۹ هزار متر شبکه توزیع گاز اجرا شده است.

وی با بیان اینکه برای گازرسانی به این تعداد صنایع، ۱۶ میلیارد و ۷۸۱ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه شده‌ است، اظهار داشت: شرکت گاز استان در راستای تحقق نامگذاری سال‌ جاری و کمک به صنایع استان با گازرسانی به واحد‌های صنعتی و تولیدی، در کاهش هزینه‌های سوخت، کاهش آلایندگی، پایداری تولید و اشتغال مستمر این واحدها، نقشی فعال ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این تعداد روستا، ۴۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است، بیان کرد: با گازرسانی به این روستا‌ها بیش از ۲۴۶ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

وی گفت: علاوه بر این‌ها، ۴ واحد تولیدی و صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۱۱ میلیون ریال و طول ۳۰ متر شبکه توزیع گاز، تا پایان سال‌جاری به شبکه گازرسانی متصل می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.