افتتاح کیوسک اطلاع رسانی مالیاتی در قزوین

کیوسک اطلاع رسانی مالیاتی در قزوین در مراسمی به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد .

کیوسک اطلاع رسانی مالیاتی در قزوین در مراسمی به مناسبت دهه مبارک فجر روز سه شنبه با حضور معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور مورد بهره برداری قرار گرفت.

ااین کیوسک در اداره کل امور مالیاتی استان قزوین راه اندازی شده و اطلاعات مربوط به حوزه مالیات را در اختیار شهروندان مراجعه کننده قرار می‌دهد و پاسخگوی سوالات آنان است.

داوود منظور رییس سازمان امور مالیاتی در این مراسم گفت: استفاده از فناوری روز به ویژه در حوزه اطلاع‌رسانی به مودیان مالیاتی یکی از مهمترین اهدافی است که مورد توجه ویژه نظام مالیاتی است.

وی افزود: ایجاد کیوسک اطلاع‌رسانی در راستای تکریم ارباب رجوع و تسهیل امور مراجعان انجام می‌شود.

معاون وزیر اقتصاد با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی دقیق و سریع به ارباب رجوع، گفت: ایجاد این کیوسک‌ها را می‌توان در راستای سیاست‌های اصولی نظام مالیاتی در بخش توسعه فناوری اطلاعات و تکریم ارباب رجوع ارزیابی کرد.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور اظهار داشت: دریافت نوبت، راهنمای مراجعه به حوزه مالیاتی، تعیین وقت ملاقات با مدیران کل و اطلاع رسانی فرایند‌ها از جمله قابلیت‌های این کیوسک اطلاع رسانی است.

وی افزود: با ایجاد این کیوسک‌ها مودیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شخصی، بدون هیچ واسطه‌ای به اطلاعات حوزه مالیاتی خود دسترسی پیدا کنند.

 منظور گفت: مهم‌ترین ویژگی اجرای این طرح این است که مراجعان دیگر سرگردان نمی‌شوند و به صورت مستقیم و بسیار سریع می‌توانند به اطلاعات مورد نظر خود دست یابند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار