مسوول بسیج رسانه قزوین از ارسال ۸۰۲ اثر از ۴۰ رسانه به دبیرخانه هفتمین جشنواره ابوذر استان خبر داد .

 محمد کشاورز مسوول بسیج رسانه قزوین از ارسال ۸۰۲ اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره ابوذر استان خبر داد و گفت: امسال ۱۶۷ شرکت کننده از ۴۰ رسانه در این جشنواره شرکت کردند که ۲۰ بهمن ماه مراسم اختتامیه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر را ایجاد رقابتی سالم و ایجاد انگیزه برای رشد و تعالی فعالان این بخش عنوان کرد و افزود: در هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ۸۰۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و این اتفاق رسانه‌ای با مشارکت ۱۶۷ شرکت‌کننده رقم خورد که ۹۸ نفر را آقایان و ۶۹ نفر را بانوان اهل رسانه استان قزوین تشکیل داده‌اند.

به گفته کشاورز، داوری آثار رسیده به دبیرخانه به صورت کامل توسط داوران و اهالی رسانه تهران انجام شده و دبیرخانه جشنواره در استان قزوین هیچگونه دخل و تصرفی در حذف آثار و یا اعمال نظر و سلیقه نداشته است.

وی در رابطه با تقدیر‌هایی که در اختتامیه صورت خواهد گرفت، یادآور شد: از بین آثار ارزیابی شده ۳۳ اثر در بخش قالب‌های خبری و ۱۶ اثر در بخش محور‌ها از سوی داوران برگزیده و قابل تقدیر معرفی شده است.

کشاورز خاطرنشان کرد: همچنین در بخش جانبی ۱۲ مورد تقدیر با عناوین مختلف از جمله خانواده شهدا، خبرنگار پیشکسوت، خبرنگار جوان انقلابی، رسانه مطالبه‌گر، رسانه فعال در جشنواره و مدیران کانون‌های بسیج رسانه استان قزوین انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه مقاومت و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، بخش ویژه‌ای به عنوان مکتب حاج قاسم در محور‌های جشنواره قرار گرفت که آثار متعددی از سوی اصحاب رسانه استان نیز به دبیرخانه ارسال شد و ۱۰ مورد از آن آثار قابل‌تقدیر شناخته شدند.

کشاورز ادامه داد: بخش تیتر با ۱۷۱ اثر بیشترین حجم مشارکت اهالی رسانه را به خود اختصاص داد، اما اینفوگرافی در این میان مغفول مانده و تنها ۹ اثر در این قالب به دست ما رسیده است.

مسوول بسیج رسانه استان قزوین یادآور شد: در بررسی محور‌های اعلام شده، محور جهاد تبیین گوی سبقت را از سایر محور‌ها ربوده و ۱۵۱ اثر با این عنوان به هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین ارسال شد و محور پیوند رسانه و صنعت و همچنین وقف و فرصت‌های آن به طور مشترک با ۷ اثر کمترین اثر را به خود اختصاص داده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار